bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Oei, Streets met de auto. Is mss veiliger om momenteel ook met de auto te gaan danStreets wrote:ik heb gisterenavond mijn voet verstuikt.Mojobiker wrote:Stillekes hier, de vakantie slaat toe.
Zijn er nog glorieuze bikeplannen?
grrrrrrrr.
stomme putjes in Bxl![]()
nu effe met de auto naar het werk
Streets
-
Beenstrong
- Mountainbiker
Post by Beenstrong »
Ik heb gezien dat jullie een club zijn in Droeshout. Ben zelf van Merchtem, en heb de strafinbergaf van een aantal weken geleden meegereden. Mogelijk dat ik eens meerijd op een zondagmorgen. Waar, wanneer ?
- Mojobiker
- Mountainbiker
Hey hey,
Al wat we rijden kan je altijd bekijken op onze site www.strafinbergaf.be op de homepage, rechts naar beneden scrollen en daar op het vak "Kalender" drukken. Daar zie ja alle ritten die gepland staan.
Normaal gezien rijden we dinsdag (19u45 sporthal merchtem) en zondag (08u of 09u O'Cool).
Groetjes en tot in den draai
Mojo
Al wat we rijden kan je altijd bekijken op onze site www.strafinbergaf.be op de homepage, rechts naar beneden scrollen en daar op het vak "Kalender" drukken. Daar zie ja alle ritten die gepland staan.
Normaal gezien rijden we dinsdag (19u45 sporthal merchtem) en zondag (08u of 09u O'Cool).
Groetjes en tot in den draai
Mojo
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik kon er dinsdag ni bij zijn, mijn 11 maanden oude dochter kan ik nog ni alleen laten...
Zondag is niet veel te doen blijkbaar zal hier ook een lokaal toerke worden denk ik.
Zondag is niet veel te doen blijkbaar zal hier ook een lokaal toerke worden denk ik.