1 juli 2012 : vijfde BRUGBERGREES.

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Montieken wrote:
El Perro Diablo wrote:
dunkky wrote:allé, de kogel is door de kerk.

Uiteindelijk is er duidelijkheid rond de 3e en 4e plaats bij de solo's en dit in mijn nadeel. :(

Als De Wyngaert Filip graag zijn prijzen en beker van zijn 3e plaats komt halen, dan mag hij gerust contact opnemen met mij.

Wat ben ik met een beker die ik niet verdien... #-o

Oei, ik was laatst= 1st uitgevallen, moest er iemand zijn die nog eerder gestopt is, de fles bier als troostprijs is nog niet leeg..... :drunk:
nee perro, jan is 1st uitgevallen 1 toer gereden :)

Hmm, als dat diegene is die mij de 1ste ronde NIET wilde laten paseren, en me ook nog uitschold, die heeft mijne duivelse kant mogen meemaken en nu wel nette manieren.....wederzijds respect.....of......... :evil:
Afin, hij mag de fles bier komen halen hoor, 'k zal hem de wedstrijdettiquette nog ne keer uitleggen.....(was ne jonge kerel, stuur stond scheef, sporen van ne deftige val, alle respect daarvoor, maar die frustratie mag je niet op anderen reflecteren.....)
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

weet nie wat er met hem gebeurt is en wrm hij heeft opgegeven, hij reed met een groene niner met lefty.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Montieken wrote:weet nie wat er met hem gebeurt is en wrm hij heeft opgegeven, hij reed met een groene niner met lefty.
Ah, den 2de ronde zag ik die plots stilvallen, ben hem voorbijgegaan....en niet meer teruggezien.....

't Was ne teamrijder die ik ne snelcursus manieren geleerd heb...en 't werkte, want de "sorry" was er rap....

Die "groene Niner" da's mijn ex trouwens..... =P~
fotos.sasbikers
Mountainbiker

Fotos Brugbergrees 2012

Post by fotos.sasbikers »

In de loop van de nacht zullen er al +/- 469 fotos online.
https://picasaweb.google.com/1078900350 ... rgrees2012

In de loop van de week volgt de rest.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Mojobiker wrote:
Het enige minpuntje was het parcours, naar mijn goesting iets te weinig bochten in vergelijking met vorig jaar. Ik miste vooral de chicane in het bos naast de dreef. 't Was een editie voor de "vlammers".

=D> Mojo =D>
Er zal tijdens editie 2013 aan gewerkt worden. Terechte opmerking!

Parcoursbouwer Domme. :wink:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Domme wrote:
Mojobiker wrote:
Het enige minpuntje was het parcours, naar mijn goesting iets te weinig bochten in vergelijking met vorig jaar. Ik miste vooral de chicane in het bos naast de dreef. 't Was een editie voor de "vlammers".

=D> Mojo =D>

Als jullie dat beloven, dan beloof ik alvast terug te komen volgend jaar. =D> =D>
El Perro Diablo
Mountainbiker

Domme wrote:
Mojobiker wrote:

=D> Mojo =D>

Ne goeie lange klim van 15min......

Ik zou op de start finish zo'n brug zetten, waar ge spectaculair kunt jumpen, heb nu een barstje in mijne nekwervel, maar ik weet zeker, op den beton landen, voor de biertent, da's nog meer drama en minder ver lopen dan om ne bruine te drinken.... :lol:
dunkky
Mountainbiker

Post by dunkky »

Uiteindelijk is er duidelijkheid rond de 3e en 4e plaats bij de solo's en dit in mijn nadeel. :(

Als De Wyngaert Filip graag zijn prijzen en beker van zijn 3e plaats komt halen, dan mag hij gerust contact opnemen met mij.

tiens, die moet zijn beker percies niet hebben... nog steeds geen reactie gehad, ook niet van de organisatie :-?
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

dunkky wrote:

tiens, die moet zijn beker percies niet hebben... nog steeds geen reactie gehad, ook niet van de organisatie :-?
Zie pb.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

El Perro Diablo wrote:
Domme wrote:
Mojobiker wrote:

=D> Mojo =D>

Ne goeie lange klim van 15min......

Ik zou op de start finish zo'n brug zetten, waar ge spectaculair kunt jumpen, heb nu een barstje in mijne nekwervel, maar ik weet zeker, op den beton landen, voor de biertent, da's nog meer drama en minder ver lopen dan om ne bruine te drinken.... :lol:
Perro,
Gij zijt wel duidelijk op uwe kop gevallen hé! #-o :lol:
Post Reply