Canyon 9.9 SL
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Na de examens wordt hij zo snel mogelijk getest. Nu met de 2,25 is er nog behoorlijk wat ruimte, dus 2,4 mag geen problemen geven.jls wrote:ook zeer benieuwd hoe m u bevalt, aangezien hij hier ook op de wish-list staat. peins je er 2.4 banden in te steken? zou graag weten of er dan nog veel ruimte is...
Al zoek ik zelf eens de 2,1 versie te proberen zodra deze versleten zijn.
Vanaf maandag kan ik hem uitvoerig gaan testen
Heb snel even een foto getrokken met de nieuwe onderdelen (pagina 1).
Nog te doen: uitvissen welke breedte ik mijn stuur ga houden en of er bar-ends opkomen.
Eenmaal dat ik daar uit ben, kan ik ook de witte ESI Chunky's monteren.
Nog te doen: uitvissen welke breedte ik mijn stuur ga houden en of er bar-ends opkomen.
Eenmaal dat ik daar uit ben, kan ik ook de witte ESI Chunky's monteren.
Als ik de bar-ends echt terug wil, zou ik ook het stuur wel inkorten tot 64 à 66 cm. Maar dat moet ik nog ondervinden tijdens de eerste ritjes.govaert wrote:Rijden zonder bar-ends raak je snel gewoon... Zeker als je een breed stuur hebt. Misschien moet je een ritchey 10D stuurtje eens proberen.
Bedanktgovaert wrote:Wel neig bangelijk veloken voor de rest.
Afgelopen twee dagen de 29’er eindelijk eens kunnen testen en ik moet zeggen .. ik ben enorm tevreden met de aankoop van de Canyon!
Van het brede stuur ben ik zelfs erg tevreden, veel meer controle (zelfs als je achter uw zadel hangt) en het rijdt behoorlijk aangenaam. Inkorten is misschien niet meer nodig.
Ook het optrekken gaat erg vlot, dankzij de lichte handgespaakte NoTubes wielset voel ik zelfs geen verschil t.o.v. een kleinere wielmaat.
Dus persoonlijk ondervind ik enkel voordelen en niet meteen nadelen.
Gelukkig heb ik hier al witte ESI grips liggen, zodat ik deze kan monteren zodra ik een beslissing genomen heb over de breedte van het stuur.
Van het brede stuur ben ik zelfs erg tevreden, veel meer controle (zelfs als je achter uw zadel hangt) en het rijdt behoorlijk aangenaam. Inkorten is misschien niet meer nodig.
Ook het optrekken gaat erg vlot, dankzij de lichte handgespaakte NoTubes wielset voel ik zelfs geen verschil t.o.v. een kleinere wielmaat.
Dus persoonlijk ondervind ik enkel voordelen en niet meteen nadelen.
Gelukkig heb ik hier al witte ESI grips liggen, zodat ik deze kan monteren zodra ik een beslissing genomen heb over de breedte van het stuur.
-
M3-castrol
- Mountainbiker