Hallo,
Van 16/07 tot 28/07 verblijf ik met vrouw en kinderen voor de 4de keer op camping International te Sant Antoni de Calonge.
In de loop van de vorige jaren heb ik samen met mijn zoon practisch alle bepijlde routes van de Gavares gedaan. Mijn ervaringen zijn dat de rode goed te doen zijn maar de zwarte hebben zo nu en dan een lang stuk waar je echt omhoog moet klauteren.
Ik zou graag eens meerijden met jullie om de mooiere en meer "doenbare" tracks te leren kennen. Ik ben niet bevreesd van wat klimwerk en een technisch stuk.
Groeten
Old Lizard
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Old Lizard
- Mountainbiker
Je bent welkom, onze vertrekplaats is al dikwijls vermeld.., maar de routes die wij doen zijn niveau zwart en afstappen en je fiets af en toe op de rug hoort er ook bijOld Lizard wrote:Hallo,
Van 16/07 tot 28/07 verblijf ik met vrouw en kinderen voor de 4de keer op camping International te Sant Antoni de Calonge.
In de loop van de vorige jaren heb ik samen met mijn zoon practisch alle bepijlde routes van de Gavares gedaan. Mijn ervaringen zijn dat de rode goed te doen zijn maar de zwarte hebben zo nu en dan een lang stuk waar je echt omhoog moet klauteren.
Ik zou graag eens meerijden met jullie om de mooiere en meer "doenbare" tracks te leren kennen. Ik ben niet bevreesd van wat klimwerk en een technisch stuk.
Groeten
Old Lizard
-
Old Lizard
- Mountainbiker
- Reesbiker
- Mountainbiker
[quote="univega"]Het is belangrijk om op het juiste moment te pieken
, in de winter doe ik het rustig aan, het is veel te koud. Juli-aug dat zijn mijn maanden.
Coyote, een beetje "wintervet" kan geen kwaad hoor.
Reesbiker, geen paniek. Ik heb inderdaad ook met een dubbele hernia gezeten en dacht dat ik het mtb'n wel kon vergeten, maar voldoende rust en heel rustig terug opbouwen, dan komt het wel in orde. (maak niet de fout van te vlug op je fiets te springen....).
Ik vrees dat de verlengde weekends en de mei niet zullen lukken voor mij, er staat een zeilwedstrijd naar Engeland en een 4x4 weekend naar Frankrijk op programma...[/quote
Het is ff stil geweest. Inmiddels Limburg Mooiste gereden en de Trans Germany achter de rug. GAAF!!! echt een aanrader. Was nog niet op niveau, maar uitrijden was het doel. Echt top georganiseerd. Rug heeft het goed gehouden. Binnenkort naar het Garda meer voor de vakantie. Misschien een paar toerkes maken. Ik hoop dat we elkaar nog eens kunnen treffen voor een gezamelijk toerke. Allemaal veel plezier in Platja (gaat zeker lukken met Kurt) en tot laterzzzz
Coyote, een beetje "wintervet" kan geen kwaad hoor.
Reesbiker, geen paniek. Ik heb inderdaad ook met een dubbele hernia gezeten en dacht dat ik het mtb'n wel kon vergeten, maar voldoende rust en heel rustig terug opbouwen, dan komt het wel in orde. (maak niet de fout van te vlug op je fiets te springen....).
Ik vrees dat de verlengde weekends en de mei niet zullen lukken voor mij, er staat een zeilwedstrijd naar Engeland en een 4x4 weekend naar Frankrijk op programma...[/quote
Het is ff stil geweest. Inmiddels Limburg Mooiste gereden en de Trans Germany achter de rug. GAAF!!! echt een aanrader. Was nog niet op niveau, maar uitrijden was het doel. Echt top georganiseerd. Rug heeft het goed gehouden. Binnenkort naar het Garda meer voor de vakantie. Misschien een paar toerkes maken. Ik hoop dat we elkaar nog eens kunnen treffen voor een gezamelijk toerke. Allemaal veel plezier in Platja (gaat zeker lukken met Kurt) en tot laterzzzz
- bollie
- Mountainbiker
Veel plezier Reesbiker en natuurlijk al die andere die mooie tochten gaan maken .
Misschien moeten we eens gezamelijk zo'n transalp gaan rijden ...lijkt mij wel leuk .Eerst maar eens naar Spanje voor vele mooie tochten .Coyote en Univega gaan al binnenkort enkele mooie tochten verkennen ..aan het weer zal het niet liggen...veel drinken he mannen
Misschien moeten we eens gezamelijk zo'n transalp gaan rijden ...lijkt mij wel leuk .Eerst maar eens naar Spanje voor vele mooie tochten .Coyote en Univega gaan al binnenkort enkele mooie tochten verkennen ..aan het weer zal het niet liggen...veel drinken he mannen
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Het is inmiddels al van de zomer van 2009 geleden dat mijn broer en ik van Kurt zijn uitgebreide kennis van de omgeving mochten profiteren
(met trial Erwin erbij en nog enkele medebikers).
Toen heb ik er zelf ook de streek wat verkend, en aangezien de omgeving telkens een uitnodiging naar meer was, kwam ik uiteindelijk aan een fijne 35 fietsuurtjes op een kleine twee weken.
Nog een weekje of drie en we kunnen er nog eens een pedaaltje tegen zetten! Hopelijk werkt de gezondheid en het weer wat mee...
(met trial Erwin erbij en nog enkele medebikers).
Toen heb ik er zelf ook de streek wat verkend, en aangezien de omgeving telkens een uitnodiging naar meer was, kwam ik uiteindelijk aan een fijne 35 fietsuurtjes op een kleine twee weken.
Nog een weekje of drie en we kunnen er nog eens een pedaaltje tegen zetten! Hopelijk werkt de gezondheid en het weer wat mee...
- bollie
- Mountainbiker
Zo mannen...als het goed is zitten jullie er nu toch al ?!!!!!1Vertel me...hoe was de eerste tocht ?.Zeker wel lekker warm !.Het is hier pest weer ..regen ..regen ..enne oja..af en toe hebben we ook nog regen ..pfff.wat een weer en het ziet er ook niet uit dat het beter wordt..aftellen nu maar ..hopelijk gaan die 2 1/2 week snel voorbij...zo zullen jullie er niet over denken 
Hier is het gelukkig warm en zonnig.Morgenvroeg om 8h beginnen we eraan. Ik hou je op de hoogte, maar het internet dat wil niet echt meebollie wrote:Zo mannen...als het goed is zitten jullie er nu toch al ?!!!!!1Vertel me...hoe was de eerste tocht ?.Zeker wel lekker warm !.Het is hier pest weer ..regen ..regen ..enne oja..af en toe hebben we ook nog regen ..pfff.wat een weer en het ziet er ook niet uit dat het beter wordt..aftellen nu maar ..hopelijk gaan die 2 1/2 week snel voorbij...zo zullen jullie er niet over denken
Tot binnen enkele weken.
Om 8h vertrokken, Pedralta, Geitenpad, Blauw pad, Romeins pad, Bollie zal het wel bekend in de oren klinken, maar we hebben al nieuwe stukken gevonden, ik ben al 2x bijna over kop gegaan, oef het kwam telkens net goedunivega wrote:Hier is het gelukkig warm en zonnig.Morgenvroeg om 8h beginnen we eraan. Ik hou je op de hoogte, maar het internet dat wil niet echt meebollie wrote:Zo mannen...als het goed is zitten jullie er nu toch al ?!!!!!1Vertel me...hoe was de eerste tocht ?.Zeker wel lekker warm !.Het is hier pest weer ..regen ..regen ..enne oja..af en toe hebben we ook nog regen ..pfff.wat een weer en het ziet er ook niet uit dat het beter wordt..aftellen nu maar ..hopelijk gaan die 2 1/2 week snel voorbij...zo zullen jullie er niet over denken.
Tot binnen enkele weken.
Oh ja, één maal van de fiets moeten springen voor 3 wilde honden, te voet verder met de fiets tussen ons en de honden....