+1bike1968 wrote:Weet niet wat er den laatsten tijd gebeurt maar als liefhebber van de fiets lees en hoor ik nie anders dan veel baan snel parkoer 24avs weinig offroad 3 4 5 euro maar wat ik nie meer hoor is mooi weer en ontspanning of lekker genoten als parkoer even goed als vorig jaar. Wel hoor ik he mooie superbril of fietske van 3000 euro of kheb den dien eraf gereden. He mannenkes heb je eens gezien in hoeveel bosskes je hebt gereden Hoeveel pijlkes er hangen of welke mooie luchten en kleuren hebt gezien. Was een mooie zaterdag en doe er ge![]()
rust wa km bij. Merci
Za 30/06/2012 Knesselare :: Knesselare VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
DonFre
- Mountainbiker
Voor de meeste mensen gaat 'sport en ontspanning' recht evenredig met een zekere vorm van kwaliteit/kwantiteit in het aanbod...bike1968 wrote:Weet niet wat er den laatsten tijd gebeurt maar als liefhebber van de fiets lees en hoor ik nie anders dan veel baan snel parkoer 24avs weinig offroad 3 4 5 euro maar wat ik nie meer hoor is mooi weer en ontspanning of lekker genoten als parkoer even goed als vorig jaar. Wel hoor ik he mooie superbril of fietske van 3000 euro of kheb den dien eraf gereden. He mannenkes heb je eens gezien in hoeveel bosskes je hebt gereden Hoeveel pijlkes er hangen of welke mooie luchten en kleuren hebt gezien. Was een mooie zaterdag en doe er ge![]()
rust wa km bij. Merci
ik kan mij volledig vinden met biker 1968, voor sommigen is enkel de snelheid belangrijk geworden, zit er veel dreven is is het iets, is het te modderig is het iets, voor iedereen goed doen kan men niet, de tijd van het jaar speelt daar ook een rol in, kwestie van bevoorrading er zijn betere maar voor 3 euro mag je niet alles verwachten niet iedereen heeft dezelfde sponsors, als je alles van het inschrijvingsgeld zou moeten betalen als inrichter dat zullen vele tochten mindere bevoorradingen hebben,de mega organisaties maken hierdoor de kleinere kapot door al wat zij krijgen als sponsoring, vele bikers nemen dit mee naar een gewone vtt ingericht door een gewone fietsclub, sommige bikers zouden eens zelf om sponsoring moeten gaan zoeken, ze zullen wel rap weten hoe moeilijk het geworden is, kan hiervan mee spreken daar mijn makker in een club zit en verantwoordelijk is voor de sponsoring, akkoor dat er zondag een probleem was zoals hier te lezen hopelijk is dit een leerles voor de volgende organisatie's maar daar twijfel ik niet aan voor deze club, al vele tochten gereden en steeds was het oké en voor iemand die geen vergunning heeft dan weet je dat je iets extra moet betalen hé, neem een vergunning en je heb je extra bijdrage vlug terug betaald.
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Wij hebben hem zaterdag en zondag gereden, iedere VTT heeft zijn "charmes" ook deze, hun parcours bouwer weet best dat hij veel "links" heeft laten liggen . Wij gaan terug(11 augustus)n in het Blekkerbos een mooi technisch parcours bouwen.
Zaterdag 11 augustus "Kapellerit" (Fiets en Fun) sporthal Knesselare 15-30-55-70km www.kapellerit.be :
Zaterdag 11 augustus "Kapellerit" (Fiets en Fun) sporthal Knesselare 15-30-55-70km www.kapellerit.be :
Ik stel vast dat de beoordelingen van deze rit positief zijn en dat er drie goedbedoelde opmerkingen zijn welke nadien worden uitvergroot waardoor men ten onrechte de indruk wekt dat er bikers ontevreden zijn waren over de rit.
Indien de bevoorading rond 15.00 uur zo goed als op was dan is dit ongetwijfeld te wijten aan het feit dat er meer bikers zijn komen opdagen dan voorzien of aan het feit dat de aanwezigen een grote eetlust hadden. Wanneer een biker dit vermeldt , dan is dit geen kritiek gericht aan de organisatoren, juist een vaststelling in de hoop dat dit in de toekomst wordt opgevangen en de rit nog beter wordt.
Ik hoop dat de organisatoren zich hier niet laten door ontmoedigen, wij zijn integendeel dankbaar voor hun tijd en energie welke zij hieraan hebben besteed.
Zal er, indien mogelijk, ook bij de kapellerit zijn.
Indien de bevoorading rond 15.00 uur zo goed als op was dan is dit ongetwijfeld te wijten aan het feit dat er meer bikers zijn komen opdagen dan voorzien of aan het feit dat de aanwezigen een grote eetlust hadden. Wanneer een biker dit vermeldt , dan is dit geen kritiek gericht aan de organisatoren, juist een vaststelling in de hoop dat dit in de toekomst wordt opgevangen en de rit nog beter wordt.
Ik hoop dat de organisatoren zich hier niet laten door ontmoedigen, wij zijn integendeel dankbaar voor hun tijd en energie welke zij hieraan hebben besteed.
Zal er, indien mogelijk, ook bij de kapellerit zijn.
Interesseert mij ook, de fotografe was iemand die zelf met een mountainbike meereed en op verschillende plaatsen (o.a. bevoorrading) stopte om foto's te nemen._JenzY_ wrote:er waren op 2 plaatsen mensen die fotos aan het nemen waren van de passerende mtb'ers.
iemand een gedacht van als we deze zouden kunnen terugvinden?
reactie
ook de rit gereden met vrienden hebben idd mooie stukken laten liggen maar niet iedere rit kan hetzelfde parcours aandoen ook zou eentonig zijn bepijling was ok bev kon beter maar ja zoek zelf maar eens naar sponsoring mooi weer en niet te druk de zondag meer moet het niet zijn respect voor alle deelnemers en zeker voor de organisatie

Die fotografe zal waarschijnlijk marie christine zijn, eens intikken in google en ik denk dat de fotos wel te vinden zijngeertg wrote:Interesseert mij ook, de fotografe was iemand die zelf met een mountainbike meereed en op verschillende plaatsen (o.a. bevoorrading) stopte om foto's te nemen._JenzY_ wrote:er waren op 2 plaatsen mensen die fotos aan het nemen waren van de passerende mtb'ers.
Mijn fotookes sinds gisteren pas onlineTruckster wrote:Die fotografe zal waarschijnlijk marie christine zijn, eens intikken in google en ik denk dat de fotos wel te vinden zijngeertg wrote:Interesseert mij ook, de fotografe was iemand die zelf met een mountainbike meereed en op verschillende plaatsen (o.a. bevoorrading) stopte om foto's te nemen._JenzY_ wrote:er waren op 2 plaatsen mensen die fotos aan het nemen waren van de passerende mtb'ers.
https://plus.google.com/photos/10522794 ... 9284071825
Ik vond het een leuk en mooi ritje, ben nergens verkeerd gereden, en het was mooi weer...
Groetjes en nog veel fietsplezier!