wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

nog enkele fotookes

Image

Image

Image

Image
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Op die Ducati wil ook toch ook efkes reageren.
Fermen bak, ik heb erop gezeten op het motosalon, man, man,....
Ik heb ooit overwogen om een 1198S aan te schaffen, maar om dagelijks door weer en wind te rijden (hetgeen ik doe voor woon-werkverkeer) zag ik dat toch niet zitten.
Hopelijk staat daar een goed alarmsysteem met tracking op.
Heel veel plezier ermee, deze zie je niet veel of gaan we niet veel zien.
R1Phrankey
Mountainbiker

Post by R1Phrankey »

Prachtige fiets die Panigale!
Heel veel plezier gewenst.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

owla..
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Kinnie wrote:nog enkele fotookes

Image

Image

Image

Image

Amaai mijne frak, da's mooi.

(veel fermer dan al die 29'rs waar alleman tegenwoordig mee rondholt...) :lol: :lol:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Heel ferm machien, die Duc, daar zal iedereen het wel mee eens zijn...
Ga je er mee 't circuit op? Want anders zou ik niet weten hoe ik met met zo'n racer moet amuseren tegenwoordig.
Als ik ne Duc zou kopen zou het ne Multistrada zijn, zonder twijfel.
Heb zelf een hele tijd terug ook met racers gereden maar nu, met een hoop pk's minder amuseer ik me een pak beter dan toen.

Ik blijf die racemachienen prachtig vinden, maar zelf ga ik er niet meer mee rijden.

Ik ben net terug van een ritje Corsica....
Image

Een aanrader voor elke motorrijder!
De staat van de weg is niet zo best op deze foto, maar er zijn ook heel veel stukken met perfect asfalt, en bochten a volonté!
Wimmeke76
Mountainbiker

Post by Wimmeke76 »

kawa wrote:Heb zelf een hele tijd terug ook met racers gereden maar nu, met een hoop pk's minder amuseer ik me een pak beter dan toen.
Ik ben 4 jaar geleden ook overgestapt van een racer naar een all-road en heb me dat ook nog geen moment beklaagd. Met mijn gsxr had ik op het laatste alleen nog maar plezier als ik harder dan 200 gereden had, nu met mijn V-Strom heb ik terug plezier in het rijden.

Als ik volgend jaar een andere koop zal dat waarschijnlijk terug een all road zijn. Dan is mijn V-strom fiscaal afgeschreven en wordt hij waarschijnlijk vervangen door een Triumph Tiger 800
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Wimmeke76 wrote: Als ik volgend jaar een andere koop zal dat waarschijnlijk terug een all road zijn. Dan is mijn V-strom fiscaal afgeschreven en wordt hij waarschijnlijk vervangen door een Triumph Tiger 800
Ik heb de Tiger 800 testgereden vorig jaar, fijn tufke.. al zou ik er mijn Ténéré niet voor weg willen doen.

Enkel voor een S10 zou ik momenteel afstand willen doen van mijn alleskunner.

Ga je voor de XC? Kennis van mij heeft zo ene gekocht, alleen het verbruik valt wa tegen. Ik zou toch zeker de BMW F800GS ook overwegen.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Mijn Street Triple R is ook afgeschreven en denk er ook aan over te gaan naar het allroad segment. Het zal dan wel de gewone Tiger 800 worden denk ik, opgesmukt met paar leuke opties. Hetgeen ik het meeste mis op mijn Street is bagagecapaciteit... zeker voor woon-werk of een reis.

Over welk verbruik spreek je dan Kawa? Ik zit nu met de 675cc aan 5,8l/100km.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

freezy wrote: Over welk verbruik spreek je dan Kawa? Ik zit nu met de 675cc aan 5,8l/100km.
Een liter erbij. En is dan nog een rustige rijder.

De F800GS en F700GS zijn ook opgesmukt voor 2013, misschien de moeite om eens te bekijken?
Post Reply