1 juli 2012 : vijfde BRUGBERGREES.

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MTBollie
Mountainbiker

Post by MTBollie »

goe gewerkt manne. ben gisteren gaan verkennen en wordt leuk zondag!!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

niet vergeten om die r. bul Burgbergrees-chiqua's, elke deelnemer royaal in te smeren met zonnemelk. (en aftersun achteraf) :-D :-D

Streets
Mondeoracing
Mountainbiker

Post by Mondeoracing »

De peltercrossers kijken al uit naar zondag! Onze teams zullen alles geven!
Montieken
Mountainbiker

Post by Montieken »

het zit erop, was leuk ma toch zwaar, veel wind, en het stuk aant kasteel serieuze hobbel amaai menne rug. ma dikke pluim voor de organisatie en ne dikke mercie aan menne bevoorader !! nog just benieuwd naar het klassement :) khad 21,6 gemiddeld en 90km over 4u.
dunkky
Mountainbiker

Post by dunkky »

Om eerlijk te zijn was het parcours minder dan vorig jaar. Een paar korte technische stukken weggelaten en het onkruid was niet afgemaaid (achteraan tussen de weides). Commentaar is natuurlijk snel gegeven.
sliderman!
Mountainbiker

Post by sliderman! »

Top organisatie boys!
Eerste deelname en podium zat erin, maar een koprol in de laatste rond besliste er anders over... 5de plaats is top, maar volgend jaar proberen we nog beter te doen!

zeer leuk om gedurende 4uur te vechten voor plaats 3,4 en 5...

T
Team Pansj
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Na een grondig bodemonderzoek, stel ik vast dat het parcours goed was.....en, het zal velen verbazen, maar, 'k heb dus echt een hersenschudding eh.....
(zonder helm.....was ik nu wss nog knapper geweest.....of dood)

't Was weer een ferme editie, niveau gaat zeker bij de solo's elk jaar de hoogte in....wat wil zeggen dat renners het toch de moeite vinden om tot in Humbeek te komen, dus, maw, organisatie is goed bezig.....

Als ik al comment wil geven, idem bij alle andere wedstrijden, waar grote niveauverschillen zijn, brief de trage renners goed, dat zij een beetje plaats geven aan de snellen, wederzijds respect moet van 2 kanten komen, ook van den trage naar de snelle toe.....

Op de 10min die ik knock out was na, toch genoten van een fijn Brugreesdagje, volgend jaar weer van de partij.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Zoals elk jaar was het er ook dit jaar weer boef op. Ik dank vooral de strenge maar rechtvaardige rechters die de wisselzone in het oog hielden =D> =D> Jullie organisatie is foutloos, overal is aan gedacht: bevoorrading, mensen die alles in goede baan leiden, lekker kaasschoteltje voor achteraf,... top.

Het enige minpuntje was het parcours, naar mijn goesting iets te weinig bochten in vergelijking met vorig jaar. Ik miste vooral de chicane in het bos naast de dreef. 't Was een editie voor de "vlammers".

Voor de rest chapeau en heb ook gemerkt dat er een stevig deelnemersveld was dit jaar.

=D> Mojo =D>
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

El Perro Diablo wrote:Na een grondig bodemonderzoek, stel ik vast dat het parcours goed was.....en, het zal velen verbazen, maar, 'k heb dus echt een hersenschudding eh.....
(zonder helm.....was ik nu wss nog knapper geweest.....of dood)

't Was weer een ferme editie, niveau gaat zeker bij de solo's elk jaar de hoogte in....wat wil zeggen dat renners het toch de moeite vinden om tot in Humbeek te komen, dus, maw, organisatie is goed bezig.....

Als ik al comment wil geven, idem bij alle andere wedstrijden, waar grote niveauverschillen zijn, brief de trage renners goed, dat zij een beetje plaats geven aan de snellen, wederzijds respect moet van 2 kanten komen, ook van den trage naar de snelle toe.....

Op de 10min die ik knock out was na, toch genoten van een fijn Brugreesdagje, volgend jaar weer van de partij.
Volledig NUTCASE dus :roll:
MTBollie
Mountainbiker

Post by MTBollie »

Weeral prachtige organisatie hé mannen! Heb nog wat last van een gekneusde rib (in de zandbak overkop gegaan in ronde 1)... Maar toch tevreden met 10e plaats én 2e Humbekenaar!
Post Reply