De 80 km (ik had er 87 op mij teller) gereden.
De moeilijkste hellingen zaten rond de 60 à 65 km.
Heeft er iemand het hellingspercentage van de steilste klim ?
Mooie TT
Bedankt organisatie
Zo 01/07/2012 Halle :: 11de Breedhoutse Mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Erg leuke tocht. Uiteindelijk 89 km op de teller.Had wel wat meer groen ingemogen naar mijn mening, beetje veel asfalt. 2 x bepijling gemist bij een afdaling. Zag dat er meerderen bepijling gemist hebben, maar allemaal op andere locaties dus zal wel aan ons zelf gelegen hebben.
De laatste 5 km was niet zo geweldig maar al met al de moeite waard geweest.
Heerlijk gedouched en prima bevoorading!
Waar kan ik trouwens de foto's vinden die gemaakt zijn?
Heerlijk gedouched en prima bevoorading!
- amateurken
- Mountainbiker
Post by amateurken »
al enkele keren deze tt gereden en blijft top!
Bepijling was in orde, ik mis normaal nogal gemakkelijk een pijltje maar niet bij deze organisatie, geen enkele gemist vandaag.
Had gekozen voor de 66km en ben volledig leeg thuis gekomen met 99km op de teller. Ben van thuis uit met de mtb vertrokken, daarmee de km's.
Na mijn ongeval vorig jaar was dit de eerste tt van 2012. Wou hem echt nie laten passeren.
Tot volgend jaar en voor de organisatie
!
Bepijling was in orde, ik mis normaal nogal gemakkelijk een pijltje maar niet bij deze organisatie, geen enkele gemist vandaag.
Had gekozen voor de 66km en ben volledig leeg thuis gekomen met 99km op de teller. Ben van thuis uit met de mtb vertrokken, daarmee de km's.
Na mijn ongeval vorig jaar was dit de eerste tt van 2012. Wou hem echt nie laten passeren.
Tot volgend jaar en voor de organisatie
[quote="SC179"]. Bevoorrading was uitgebreid en dik in orde, enkel heb ik wel geen 2e tegengekomen op de 45km zoals vermeld stond op de site... (niet da we ze nodig hadden eigenlijk)[/quote
Sorry, een foute boodschap op de site. Op het briefje met noodnummer dat jullie kregen bij de start staat het aantal bevoorradingen wel correct vermeld. Onze excuses...
Sorry, een foute boodschap op de site. Op het briefje met noodnummer dat jullie kregen bij de start staat het aantal bevoorradingen wel correct vermeld. Onze excuses...
De 35 km passeerde niet aan de eerste bevoorrading van de langere afstanden, de 45 km kwam niet aan de laatste bevoorrading van de marathons. Je maakte dus een ongelukkige keuze. Wie aan de eerste splitsing 45 km koos en nadien voor 35 aan de laatste splitsing had 2 bevoorradingen op 43 km.Allé vooruit wrote:Aan de eerste splitsing 35km gevolgd en bij een tweede splitsing 45km. Zo ben ik aan 40km gekomen. Is het logisch dat ik geen enkele bevoorrading ben tegengekomen? Voor de rest alles dik in orde.
Foto´s staan al op onze site www.mtbbreedhout.be.Arjan1 wrote:Erg leuke tocht. Uiteindelijk 89 km op de teller.Had wel wat meer groen ingemogen naar mijn mening, beetje veel asfalt. 2 x bepijling gemist bij een afdaling. Zag dat er meerderen bepijling gemist hebben, maar allemaal op andere locaties dus zal wel aan ons zelf gelegen hebben.
Heerlijk gedouched en prima bevoorading!![]()
Om van de ´heuvelzone´ terug naar Breedhout te fietsen moeten we rond Halle-centrum rijden waar het aanbod aan spectaculaire mtb-wegen beperkter is.
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
een fijne voormiddag gehad
de zon was aanwezig, mooie uitzichten, 7 gangen bevoorradingen, enkele mooie klimmetjes kortom ideale training gedaan. thanks (op de lus 80 km was het wel heel rustig)
de zon was aanwezig, mooie uitzichten, 7 gangen bevoorradingen, enkele mooie klimmetjes kortom ideale training gedaan. thanks (op de lus 80 km was het wel heel rustig)
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
idd is eens tof enkel op de bevoorrading waren er nog een 4 tal 80km mannen en net na de bevoorrading liep ik nog 2 man in nadien en daarvoor lekker het parcour voor mij alleenArjan1 wrote:Lekker he?'T groot mes wrote: (op de lus 80 km was het wel heel rustig)