Zo 01/07/2012 Otegem :: 11de Zomer Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tram4
Mountainbiker

Re: otegem krieretocht

Post by tram4 »

sofeurken wrote:totaal onverwacht deze gereden na deze week+gisteren telkens een 150km op de bane te hebben gedaan(volgende week marmotte)samen met buurman philspec aangezet alwaar we rap gezelschap kregen van grysperre "dietros os" :P ,mooi uitdagend parcours,goede bepeiling,op vele plaatsen seingevers die hun werk deden(thanks!) en echt SUPER-bevoorradigen,niet te doen wat er allemaal was!ge kon zelfs een boke me confituur of choco eten!
op t eind nog een buijken gehad om zodoende fris huiswaarts te kunnen keren :wink:
deze mannen (en vrouwen)weten waarmee ze bezig zijn ,proficiat!een mooie organizatie!
jou hebben we niet gezien Johan, Dieter wel. Wij hebben ook genoten van de tocht maar de bakker moest wat vroeger thuis zijn. Dus het was de korte versie. Spijtig dat we niet samen afgesproken hebben. Het zal wel nog eens passen :wink:
deze grysperres waren content zulle.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Het is lang geleden dat ik nog eens een berichtje gepost heb op het forum. Soms is de inspiratie ver te zoeken. Dus genoeg gezeverd en get to the point.

Deze morgen konden we na het herstellen van de lekke band van Petra de fietskes placeren op de taxi van Danny en zijn we met 4 Erika's Baaikers vanuit Houthulst vertrokken naar Otegem (mits 2 keer terug keren voor garmin en zonnebril, al waren we nog in Houthulst #-o #-o ) . Eens ingeschreven zijn we met volle teugen vertrokken. De vele plaatselijke kerkwegels en krieren ( hopelijk is dit de juiste benaming voor een aardeweg) leiden ons al snel naar de alom bekende Kluisberg die we tot drie keer toe mochten trotseren. Na de de tweede bevoorrading samen met de jonge VIO biker die dan al een 70 tal er op zitten had, de weg verder gezet richting Otegem via het vals plat van Kwaremont en Tiegem.

Aan de Krierecrossers,
alles was piekfijn in orde en verzorgd =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> . Vooral het bevoorradings
buffet en zeker ook de bepijling. Vandaag de 66km gebold en met volle teugen genoten van deze tocht.
ben90
Mountainbiker

Post by ben90 »

Jemp wrote:
ben90 wrote:Super tocht! Heb de 66 gedaan en ik vond alles perfect!
Ik hoor en lees veel reacties over 'het beest', maar aangezien ik de 66 gedaan heb vandaag heb ik het beest niet tegen gekomen. Toch zou ik graag eens het beest overwinnen. Kan iemand mij vertellen waar het beest zich precies bevind? Met een kleine beschrijving zou ik al tevreden zijn! ;)
Alvast bedankt en bedankt Krierecrossers voor de mooie tocht!
'Het beest' is enkel toegankelijk mits speciale toelating, dus niet om 'ne keer te proberen'. [-X Je zal moeten wachten tot de Herdermarathon, On2wheels of de krierecrossers volgend jaar. :drunk:

Ik heb nauwelijks opmerkingen over de tocht van vandaag, maar 'Het Beest' naar bendenen rijden? #-o #-o #-o
Op die manier geeft 'Het Beest' geen meerwaarde aan een tocht.

2de opmerkingentje: Het Pironpad verdient beter dan aangeduid te worden met 'losse stenen' [-X. Cultuurbarbararen! :wink:
Trouwens wel leuk om even naar boven te rijden. Was de 2de keer in 3 jaar. Eerste keer 'crash and burn' deze keer 'victory and glory' :-D

spijtig maar bedankt voor de info, dat wordt wachten tot er daar een tocht passeert en ondertussen trainen op andere hellingen! :-)
kittydevos
Mountainbiker

Post by kittydevos »

Emperor of the Mud wrote:
SD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoel
Alles was nogthans duidelijk aangegeven de meerderheid was dik tevreden over de bepijling en hebben vlot hun gekozen parcour uitgereden misschien de verkeerde mannen gevolgd :wink:
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Castori MTB Team zag dat het goed was =D> ,
bedankt aan de organisatie!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Toffe tocht ,gestart voor de 93 maar de collega kwijtgespeeld mits hij aan de bevoorrading verkeerd gekozen heeft ,ik rechts hij links :lol: en dacht zeker dak met ne turbo vertrokken was

Dus na paterberg de 75gevolgd om uiteindelijk met 80km aan de start terug te staan

Rond kluisbos was het mooi parcours laatste 20waren wat veel asfalt maar tevreden int algemeen
kittydevos
Mountainbiker

Post by kittydevos »

In naam van het krierecrossersbestuur BEDANKT aan alle deelnemers en de vele positieve reacties die we kregen! :-D
De opmerkingen zullen we zeker meenemen naar onze volgende edities, het is niet altijd gemakkelijk om iedereen te behagen vooral omdat het met de jaren strenger worden om overal door te mogen en dan heb je nog personen die er hun sport van maken om pijltjes en borden te verwijderen of te draaien :evil: Maar voor ons was het zeker een succes hadden toch 545 deelnemers, wetende dat er dichtbij nog een tocht was =D> =D> =D> NOGMAALS DANK AAN IEDEREEN
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Traditiegetrouw waren de Boskantrijders ook van de partij bij de krierecrossers in Otegem .Voor mezelf na een zware werkweek en met een zwaar hoofd een lastige tocht .Vertrokken rond 7u45 en ik voelde direct dat het mijn dag niet zou worden , veel moeite om het tempo te volgen maar niettemin gekozen voor de 56 km en rond de Kluis toch genoten van het parcours en de prachtige vergezichten .In Tiegem toch moeten lossen en zeer blij toen ik Otegem zag liggen .Tijdens de apres verschillende clubgenoten nog zien binnenbollen en net voor de bui huiswaarts getrokken .Bedankt voor het geleverde werk , de fantastische bevoorrading , de vriendelijke mensen maar ik moet na de congé toch iets doen om mijn probleem in verband met de zwaartekracht te verhelpen .Bedankt krierecrossers en tot binnenkort .
Schaarbakkes
Mountainbiker

Post by Schaarbakkes »

ben90 wrote:
Jemp wrote:
ben90 wrote:Super tocht! Heb de 66 gedaan en ik vond alles perfect!
Ik hoor en lees veel reacties over 'het beest', maar aangezien ik de 66 gedaan heb vandaag heb ik het beest niet tegen gekomen. Toch zou ik graag eens het beest overwinnen. Kan iemand mij vertellen waar het beest zich precies bevind? Met een kleine beschrijving zou ik al tevreden zijn! ;)
Alvast bedankt en bedankt Krierecrossers voor de mooie tocht!
'Het beest' is enkel toegankelijk mits speciale toelating, dus niet om 'ne keer te proberen'. [-X Je zal moeten wachten tot de Herdermarathon, On2wheels of de krierecrossers volgend jaar. :drunk:

Ik heb nauwelijks opmerkingen over de tocht van vandaag, maar 'Het Beest' naar bendenen rijden? #-o #-o #-o

2de opmerkingentje: Het Pironpad verdient beter dan aangeduid te worden met 'losse stenen' [-X. Cultuurbarbararen! :wink:
Trouwens wel leuk om even naar boven te rijden. Was de 2de keer in 3 jaar. Eerste keer 'crash and burn' deze keer 'victory and glory' :-D

spijtig maar bedankt voor de info, dat wordt wachten tot er daar een tocht passeert en ondertussen trainen op andere hellingen! :-)
ik heb zaterdag deze tocht deels gedaan (ingepikt vanaf kluisbos) en gewoon de pijltjes gevolgd. Je kan het Beest rijden wanneer je wilt, het is in het Elenebos, zogezegd enkel voor voetgangers maar ik ben er daar geeneen tegengekomen...
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Voor het zoveelste jaar op rij ook deze tocht gereden, deze keer samen met Luca (9 jaar) de 34 km. Wel thuis gestart en in Moen ingepikt in het parcours. Na de 34 km, nog eens de 34 km gereden met een paar extra lussen van de 40 km, en uiteindelijk afgeklokt op 78 km ...

Jammer genoeg geen kluis, kwaremont, ...
Jemp wrote: 'Het beest' is enkel toegankelijk mits speciale toelating, dus niet om 'ne keer te proberen'. [-X Je zal moeten wachten tot de Herdermarathon, On2wheels of de krierecrossers volgend jaar. :drunk:

@Jemp : niet samen gestart met de andere Steenbakkers ?
Post Reply