Zo 01/07/2012 Otegem :: 11de Zomer Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

SD2E wrote:
Emperor of the Mud wrote:
SD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoel
Blijkbaar stond er bij het uitrijden van de 2e bevoorrading ; 93km naar rechts en 93km naar links (met kleine letters onder> bij 2e passage) die had ik niet gezien en aangezien ik mtb'ers zag rijden naar links op autopiloot gevolgd. Was al in Avelgem toen ik het doorhad dus wat teveel euros betaald 8)
blijkbaar nogal wat problemen gehad met pijlen die weggenomen werden en zo. 's Morgens zijn er al een hoopje opnieuw gehangen en bijgehangen maar toch...
Ik vond persoonlijk op de 66 alleszins alles in orde qua bepijling
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

SD2E wrote:
Emperor of the Mud wrote:
SD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoel
Blijkbaar stond er bij het uitrijden van de 2e bevoorrading ; 93km naar rechts en 93km naar links (met kleine letters onder> bij 2e passage) die had ik niet gezien en aangezien ik mtb'ers zag rijden naar links op autopiloot gevolgd. Was al in Avelgem toen ik het doorhad dus wat teveel euros betaald 8)
aha! vandaar... was in achtervolging op enkele ploegmakkers, dus was ook hier de focus op druk beschreven borden, wat minder...
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Hier alles perfect gevolgd, maar nergens na derde bev. het splitsingsbord gevonden voor de 75 - 83 - 93 km . Plan was om de 83 te doen, omdat de laatste 10 km's weinig klimwerk beloofden (en 'n mooi uur thuis te zijn ook) maar uiteindelijk met 91 over de streep gebold ... Nog enkele renners zien sukkelen, die ook maar de 83 wilden doen. Op het einde redelijk wat gemist, er mochten de laatste 20 km wat meer pijltjes hangen.

Nu soit, gestart na amper vier uur slaap, feestje gehad gisterennacht, zes uur der terug uit. Eerste uur 't bolde 't niet, op Kluisberg werden de benen wakker. Mooi stukken, met toch 'n vette laag op de ondergrond. Zeker na eerste bev 'gevaarlijke afdaling', gevallen in kant, geraakte niet meer uit klikker door gewicht fiets, dank aan de wandelaar die me geholpen heeft.

Wind kwam sterk opzetten aan zone Kwaremont, na derde bev toch nog serieus mogen duwen (zie hierboven) om met wat meer km's dan gepland te arriveren. 91 km, goed voor 'n 1331 hm.
Een goede uurtje aan de fiets mogen kuisen, dacht dat 't n stoflaagje ging zijn vandaag
:-? :-? Niet veel volk precies op de weg.
PhilBMC
Mountainbiker

Post by PhilBMC »

voor mij een perfecte rit, zoals we dat van de Krierecrossers gewoon zijn. 92.8 km, 1335 hm, 20.5 gemiddeld. Perfecte bevoorradingen, goede bepijling, mooi parcours : geen enkele hoogtemeter werd onbereden gelaten... : dank aan de inrichters !
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

beste krierecrossers
de afpijlers hebben een hoop pijltjes aan mijn deur gelegd + bord gevaarlijke oversteek maar deze namiddag lagen ze er nog en een deel op straat :-? wegens de wind)

je kan ze afhalen in de ruggestraat 82 avelgem het laatste huis voor de mira brug
0476/901858
ben90
Mountainbiker

Post by ben90 »

Super tocht! Heb de 66 gedaan en ik vond alles perfect!
Ik hoor en lees veel reacties over 'het beest', maar aangezien ik de 66 gedaan heb vandaag heb ik het beest niet tegen gekomen. Toch zou ik graag eens het beest overwinnen. Kan iemand mij vertellen waar het beest zich precies bevind? Met een kleine beschrijving zou ik al tevreden zijn! ;)
Alvast bedankt en bedankt Krierecrossers voor de mooie tocht!
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

ben90 wrote:Super tocht! Heb de 66 gedaan en ik vond alles perfect!
Ik hoor en lees veel reacties over 'het beest', maar aangezien ik de 66 gedaan heb vandaag heb ik het beest niet tegen gekomen. Toch zou ik graag eens het beest overwinnen. Kan iemand mij vertellen waar het beest zich precies bevind? Met een kleine beschrijving zou ik al tevreden zijn! ;)
Alvast bedankt en bedankt Krierecrossers voor de mooie tocht!
'Het beest' is enkel toegankelijk mits speciale toelating, dus niet om 'ne keer te proberen'. [-X Je zal moeten wachten tot de Herdermarathon, On2wheels of de krierecrossers volgend jaar. :drunk:

Ik heb nauwelijks opmerkingen over de tocht van vandaag, maar 'Het Beest' naar bendenen rijden? #-o #-o #-o
Op die manier geeft 'Het Beest' geen meerwaarde aan een tocht.

2de opmerkingentje: Het Pironpad verdient beter dan aangeduid te worden met 'losse stenen' [-X. Cultuurbarbararen! :wink:
Trouwens wel leuk om even naar boven te rijden. Was de 2de keer in 3 jaar. Eerste keer 'crash and burn' deze keer 'victory and glory' :-D
sofeurken
Mountainbiker

otegem krieretocht

Post by sofeurken »

totaal onverwacht deze gereden na deze week+gisteren telkens een 150km op de bane te hebben gedaan(volgende week marmotte)samen met buurman philspec aangezet alwaar we rap gezelschap kregen van grysperre "dietros os" :P ,mooi uitdagend parcours,goede bepeiling,op vele plaatsen seingevers die hun werk deden(thanks!) en echt SUPER-bevoorradigen,niet te doen wat er allemaal was!ge kon zelfs een boke me confituur of choco eten!
op t eind nog een buijken gehad om zodoende fris huiswaarts te kunnen keren :wink:
deze mannen (en vrouwen)weten waarmee ze bezig zijn ,proficiat!een mooie organizatie!
gedewe
Mountainbiker

Post by gedewe »

was schoon tochtje , de 56 km gereden ,bevoorradingen waren prima , weer ook , waar zijn foto's terug te vinden [/i]
Tims
Mountainbiker

cum laude

Post by Tims »

proficiat aan de organisatie. uitstekende bepijling, dubbele seingevers, waarschuwingsborden, opdeling in sectoren, gratis fietsenstalling: alles tiptop in orde. Heb zelf de 83 gedaan, maar er was voor elk wat wils. Gelukkig het beest mogen afdalen, had ook niet veel zin om hem nog eens naar boven te rijden:) Om half 8 mogen starten, was lekker rustig op het parcours, had soms de indruk dat ik helemaal alleen op pad was, ideaal. Gelukkig vorige week een flyerke gekregen, anders was deze supertocht wellicht aan me voorbijgegaan, zou doodzonde geweest zijn. Bedankt gasten tot volgend jaar.
Post Reply