Za 30/06/2012 Knesselare :: Knesselare VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Ben het volledig eens met thompsonbiker - degene die er een koers willen van maken zouden beter op de baan gaan rijden of hun kunnen tentoonstellen in de Ardennen. :wink:
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Het was niet de mooiste rit, er kon idd iets meer mee gedaan worden. Maar heb me toch geamuseerd.
Samuel
Mountainbiker

Post by Samuel »

Bikermike wrote:Ben het volledig eens met thompsonbiker - degene die er een koers willen van maken zouden beter op de baan gaan rijden of hun kunnen tentoonstellen in de Ardennen. :wink:
Mijn hobby is fietsen, ik rij regelmatig en daardoor kost het me weinig moeite om snel te rijden. Maar:

1 Ik heb altijd respect voor diegene die voor mij rijdt. Ik heb altijd geduld en zal nooit iemand opjagen of de pas afsnijden.
2 Ik respecteer de verkeersregels en heb respect voor de automobilisten.
3 Ik respecteer het milieu en de omgeving.
4 Veiligheid gaat voor alles.

Jammer om dan te horen dat ik eigenlijk niet thuis hoor op een toertocht en dat het ook mijn schuld is dat ik de pijlen niet goed kan zien.

Ik heb zaterdag trouwens gesproken met iemand uit de organisatie en gezegd waar het beter kan. Dit was enkel opbouwende kritiek.
Hupla genoeg gezegd, straks een ritje doen.
newbiker
Mountainbiker

Post by newbiker »

deze rit zonder problemen gereden,tijdens de zomer maanden is dit parcour nu eenmaal om te vlammen, de streek is hier zo , de organisatoren kunnen daar ook niets aan veranderen of je moet prive stukken kunnen gebruiken en dit is niet altijd mogelijk, wanneer je enkel openbare dreven gebruikt kan je dit niet, niet iedereen heeft de mogelijkheid als de vtt van herstberge in de winterperiode, sommige zouden zelfs eens een vtt moeten organiseren vooralleer commentaar te geven, ik vond het een leuk tochtje kwa parcours zitten wij hier niet in de ardennen,ik ben al een paar keer daar gaan rijden en velen zullen dan wel beter weten, bevoorrading oké voor het inschrijvingsgeld, [/i]
Snellen Eddie
Mountainbiker

Post by Snellen Eddie »

Mooie rit. De kritiek dat er veel asfalt in zat, vind ik totaal onterecht. Ik vond net dat er heel veel bospaadjes in zaten. Veel meer dan in de winterritten.

=D> =D>

Wel een ietwat povere bevoorrading. De cyclo's kregen dezelfde bevoorradingen, waardoor ik niet goed begrijp waarom we iets meer moesten betalen.
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

De 35 km gereden, mooi niet-technisch en snel parcours. Goede bepijling, eenmaal misgereden door eigen schuld. Asfaltstukken waren normale verbindingsstukken, paar mooie single tracks waaronder naast kanaal Gent-Brugge. Rustige streek met veel natuur. 5 euro is idd. wat veel voor een gewone bevoorrading, voor de rest geen kritiek. Zeker tevreden.
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Wie zegt dat uit deze streek niet meer valt te halen moet dringend meer met z'n mountainbike beginnen fietsen! En dan heb ik het echt niet over privé stukken hoor... Dit is GEEN kritiek, gewoon een vaststelling...

En €5? Lid worden van een bond, daarvan €18 recupereren via de mutualiteit en een jaar lang slechts €2,5/€3 betalen, probleem opgelost...
snelleneddy
Mountainbiker

Post by snelleneddy »

Heb geen enkel probleem om 5€ te betalen, maar als je inschrijvingen toelaat tot 14h moet er om 15h wel nog iets op tafel liggen. Enkel nog een frangipanneke en na aandringen van ons werden nog enkele appelsienen uit de koffer opgevist.
Eens gaan kijken bij wtc lozer hoe het moet
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Weet niet wat er den laatsten tijd gebeurt maar als liefhebber van de fiets lees en hoor ik nie anders dan veel baan snel parkoer 24avs weinig offroad 3 4 5 euro maar wat ik nie meer hoor is mooi weer en ontspanning of lekker genoten als parkoer even goed als vorig jaar. Wel hoor ik he mooie superbril of fietske van 3000 euro of kheb den dien eraf gereden. He mannenkes heb je eens gezien in hoeveel bosskes je hebt gereden Hoeveel pijlkes er hangen of welke mooie luchten en kleuren hebt gezien. Was een mooie zaterdag en doe er ge :-D :-D rust wa km bij. Merci
Offroadbiker
Mountainbiker

Post by Offroadbiker »

De VTT op zondag gereden .De pijlen waren goed zichtbaar en voldoende splitsing goed aangeduid ,het parcours droog best zo voor mij :bounce: inschrijven van 8.00u tot 9.00u kan daar volledig mee inkomen vroeger opstaan om te biken. Doch halfweg de 50 km bevoorrading .Als toonaangevende club was dit geen voorbeeld men kon enkel kiezen uit lege schalen .Het gemor aan de bevoorrading was terecht de ½ € extra aan de inschrijvingstafel voor een voldoende bevoorrading vragen is dan wel onterecht .'k Geef toe voor een sneukeltocht moet men elders zijn
Post Reply