vermeulen wrote:Deze morgen ook vanuit Zulzeke wat pijlkes gevolgd. Had hetzelfde gedacht.kris wrote:Vandaag een stuk van dit parcours gevolgd en ook het beest naar beneden. Was inderdaad nipt aan dienen boom, zeker als je rap afkomt.slakje wrote:Het "beest" naar beneden, toch effe de remmen nazien![]()
tot zondag
grt![]()
Wel mooi parcours, maar ik heb wel een idee waar de parcourbouwers hun inspiratie hebben gehaald....Wel heel mooie splitsingen en aanduidingen.
Is hier (Zulzeke) ondertussen al 3 uren aan het gieten , nopkes zullen zeker vandoen zijn.
Zo 01/07/2012 Otegem :: 11de Zomer Krieretocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
-
lange fietser
- Mountainbiker
Post by lange fietser »
Spectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
Komen die van jullie organisatie ?
Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ...
die groen-gele pijlen zijn van de tocht die vertrekt vanuit Spiere-Helkijn en die rijden naar Mont-St Aubert. tochten van 18, 25, 33, 42, 48 en 62 km. niet van dezelfde organisatie! De groen-gele pijlen gaan uit van Kiwanis Avelgem Land van Streuvels.
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
Zoals je ziet de groen gele pijltjes zijn dus van andere tocht en zoals je schreef dat je die toch al als trainingske reed vrijdag gaat ons parcour een heel andere richting uit en vanaf de 53km tot en met de 93km wordt het genieten voor de meer geoefende mtbkerslange fietser wrote:Spectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ...
die groen-gele pijlen zijn van de tocht die vertrekt vanuit Spiere-Helkijn en die rijden naar Mont-St Aubert. tochten van 18, 25, 33, 42, 48 en 62 km. niet van dezelfde organisatie! De groen-gele pijlen gaan uit van Kiwanis Avelgem Land van Streuvels.
-
Spectro
- Mountainbiker
ah zo ... we reden onlangs nog een toertocht die vertrok vanuit Spiere ... héél mooi ... maar nu dus Otegem !kittydevos wrote:Zoals je ziet de groen gele pijltjes zijn dus van andere tocht en zoals je schreef dat je die toch al als trainingske reed vrijdag gaat ons parcour een heel andere richting uit en vanaf de 53km tot en met de 93km wordt het genieten voor de meer geoefende mtbkerslange fietser wrote:Spectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Vandaag gekozen voor de 66 km + heen ten terug naar huis wat zorgde voor 82.4 km en 821 hoogtemeters.
Heel leuke tocht, schitterende organisatie, bevoorradingen waren precies buffetten. Medewerkers waren overal even vriendelijke en enthousiast. Duidelijk een toertocht door en voor mtb'ers!
Merci aan de krierecrossers en tot de volgende!

Heel leuke tocht, schitterende organisatie, bevoorradingen waren precies buffetten. Medewerkers waren overal even vriendelijke en enthousiast. Duidelijk een toertocht door en voor mtb'ers!
Merci aan de krierecrossers en tot de volgende!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoelSD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading![]()
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Blijkbaar stond er bij het uitrijden van de 2e bevoorrading ; 93km naar rechts en 93km naar links (met kleine letters onder> bij 2e passage) die had ik niet gezien en aangezien ik mtb'ers zag rijden naar links op autopiloot gevolgd. Was al in Avelgem toen ik het doorhad dus wat teveel euros betaaldEmperor of the Mud wrote:hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoelSD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading![]()
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!