Zo 01/07/2012 Otegem :: 11de Zomer Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kittydevos
Mountainbiker

Post by kittydevos »

vermeulen wrote:
kris wrote:
slakje wrote:Het "beest" naar beneden, toch effe de remmen nazien :lol:
tot zondag

grt
Vandaag een stuk van dit parcours gevolgd en ook het beest naar beneden. Was inderdaad nipt aan dienen boom, zeker als je rap afkomt. #-o

Wel mooi parcours, maar ik heb wel een idee waar de parcourbouwers hun inspiratie hebben gehaald.... :wink:
Deze morgen ook vanuit Zulzeke wat pijlkes gevolgd. Had hetzelfde gedacht. :wink: Wel heel mooie splitsingen en aanduidingen. =D> Is hier (Zulzeke) ondertussen al 3 uren aan het gieten , nopkes zullen zeker vandoen zijn. :drunk:
:-D de stofmaskers zullen we mogen opbergen maar van ploeteren zal er nog geen sprake zijn mss hier en daar wat plassen en een beetje glibberig maar geen winter taferelen [-X
lange fietser
Mountainbiker

Post by lange fietser »

Spectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.

Komen die van jullie organisatie ?

Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ... :-D

die groen-gele pijlen zijn van de tocht die vertrekt vanuit Spiere-Helkijn en die rijden naar Mont-St Aubert. tochten van 18, 25, 33, 42, 48 en 62 km. niet van dezelfde organisatie! De groen-gele pijlen gaan uit van Kiwanis Avelgem Land van Streuvels.
kittydevos
Mountainbiker

Post by kittydevos »

lange fietser wrote:
Spectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.

Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ... :-D

die groen-gele pijlen zijn van de tocht die vertrekt vanuit Spiere-Helkijn en die rijden naar Mont-St Aubert. tochten van 18, 25, 33, 42, 48 en 62 km. niet van dezelfde organisatie! De groen-gele pijlen gaan uit van Kiwanis Avelgem Land van Streuvels.
Zoals je ziet de groen gele pijltjes zijn dus van andere tocht en zoals je schreef dat je die toch al als trainingske reed vrijdag gaat ons parcour een heel andere richting uit en vanaf de 53km tot en met de 93km wordt het genieten voor de meer geoefende mtbkers :lol:
Spectro
Mountainbiker

Post by Spectro »

kittydevos wrote:
lange fietser wrote:

Zoals je ziet de groen gele pijltjes zijn dus van andere tocht en zoals je schreef dat je die toch al als trainingske reed vrijdag gaat ons parcour een heel andere richting uit en vanaf de 53km tot en met de 93km wordt het genieten voor de meer geoefende mtbkers :lol:
ah zo ... we reden onlangs nog een toertocht die vertrok vanuit Spiere ... héél mooi ... maar nu dus Otegem !
Spectro
Mountainbiker

Post by Spectro »

't was dik in orde ! mooi parcours en lekker weer, super bevoorrading en sympathieke organiserende club ! zeker en vast tot volgend jaar !
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Dus maar ne km of 70 gereden...
Maar was leuk tochtje!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Vandaag gekozen voor de 66 km + heen ten terug naar huis wat zorgde voor 82.4 km en 821 hoogtemeters.

Heel leuke tocht, schitterende organisatie, bevoorradingen waren precies buffetten. Medewerkers waren overal even vriendelijke en enthousiast. Duidelijk een toertocht door en voor mtb'ers!

Merci aan de krierecrossers en tot de volgende! =D> =D> =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

SD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Maar was leuk tochtje!
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoel
Tommy9001
Mountainbiker

Post by Tommy9001 »

SUPER,simpelweg super.Alles was af.Die mannen kennen er wat van om iets te organiseren.Bevoorradingen met alles erop en eraan,seingevers op vele plaatsen...Zeker tot de volgende editie.
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Emperor of the Mud wrote:
SD2E wrote:spijtig genoeg misreden na de 2e bevoorrading :(
Maar was leuk tochtje!
hier hetzelfde voorgehad, bepijling vond ik niet in dezelfde lijn als de rest van de organisatie.. jammer, daardoor dubbel gevoel
Blijkbaar stond er bij het uitrijden van de 2e bevoorrading ; 93km naar rechts en 93km naar links (met kleine letters onder> bij 2e passage) die had ik niet gezien en aangezien ik mtb'ers zag rijden naar links op autopiloot gevolgd. Was al in Avelgem toen ik het doorhad dus wat teveel euros betaald 8)
Post Reply