Zo 01/07/2012 Otegem :: 11de Zomer Krieretocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
Op de 34km en 40 km 1 bevooradingenNuRf wrote:Damn, keek ernaar uit om Het Beest eens te proberen op te rijden.
Tzal dus naar beneden rijden zijn en als het niet te druk is hem oprijden...
Iemand een idee hoeveel bevooradingen er zijn op elke afstand???
Kwestie van zelf eventueel nog één en ander te voorzien, camelback genoeg te vullen,...
55km en 66km 2 bevooradingen
73km,83,93km 3 bevooradingen
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
Alles is uitgepijld en als het weer zo blijft zullen we stofmaskers kunnen gebruiken alles ligt kurkdroog
Voor diegene die vroeg willen vertrekken kan er gerust om 7h30 ingeschreven worden
Voor diegene die vroeg willen vertrekken kan er gerust om 7h30 ingeschreven worden
-
Spectro
- Mountainbiker
Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
Komen die van jullie organisatie ?
Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ...
Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ...
Vandaag een stuk van dit parcours gevolgd en ook het beest naar beneden. Was inderdaad nipt aan dienen boom, zeker als je rap afkomt.slakje wrote:Het "beest" naar beneden, toch effe de remmen nazien![]()
tot zondag
grt
Wel mooi parcours, maar ik heb wel een idee waar de parcourbouwers hun inspiratie hebben gehaald....
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
Nee deze zijn van een wandeltocht ofwel van kluisbergen die hun pijlen nog nietSpectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
-
kittydevos
- Mountainbiker
Post by kittydevos »
Ons parcour is een mengeling van de jaren ervoor wel is het zo dat we een tweetal jaar geleden beslist hebben om ook een grotere afstand te kiezen zo kunnen we nog meer onder de wielen schuiven van het mooie uit onze strekenkris wrote:Vandaag een stuk van dit parcours gevolgd en ook het beest naar beneden. Was inderdaad nipt aan dienen boom, zeker als je rap afkomt.slakje wrote:Het "beest" naar beneden, toch effe de remmen nazien![]()
tot zondag
grt![]()
Wel mooi parcours, maar ik heb wel een idee waar de parcourbouwers hun inspiratie hebben gehaald....
-
Spectro
- Mountainbiker
Hartelijk dank en tot morgen !kittydevos wrote:Nee deze zijn van een wandeltocht ofwel van kluisbergen die hun pijlen nog nietSpectro wrote:Vrijdagavond nog een trainingstochtje gemaakt z'n twee op onze vaste route (blauwe route van Spiere) ... veel groen-gele pijltjes tegengekomen.
Ik vraag dit enkel omdat we dan eventueel voor een grotere afstand zouden kiezen dan de 34 of 40 ... naar Otegem komen doen we zowiezo want die staat voor het eerst op onze agenda ! Wil alleen vermijden dat we dezelfde tocht als vrijdagavond doen ...verwijderd hebben! Van ons zijn het fluo oranje pijlen met reclame van Seyns-taelman.
Deze morgen ook vanuit Zulzeke wat pijlkes gevolgd. Had hetzelfde gedacht.kris wrote:Vandaag een stuk van dit parcours gevolgd en ook het beest naar beneden. Was inderdaad nipt aan dienen boom, zeker als je rap afkomt.slakje wrote:Het "beest" naar beneden, toch effe de remmen nazien![]()
tot zondag
grt![]()