PS: Het is niet omdat er meer metaal in iets zit dat het daarom beter is.
Sram 10sp gripshift
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Is uw garage / tuinhuis misschien geen werkplaats dan?MirFlash wrote:Als ge daarvoor ook al naar de werkplaats moet
- Rock Rider
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Het is gewoon een stuk robuuster als je ze vast hebt. Lijken een heel stuk stevigerMirFlash wrote:Als ge daarvoor ook al naar de werkplaats moet![]()
PS: Het is niet omdat er meer metaal in iets zit dat het daarom beter is.
Vroeger kostten die X0 <45 EUR.
Die gingen/gaan toch wel een paar jaar mee.
Nu moeten ze sowieso >4x langer meegaan.
Ik heb het wel eerst in XL gestoken om zeker te zijn van mijn berekeningen
@Madskatingcow, tja werken is een begrip dat nt in m'n woordenboek staat, m'n n+1, vind dat ik wat nieuwe begrippen best aankan en nt alleen moet blijven bij "vakantie"
Die gingen/gaan toch wel een paar jaar mee.
Nu moeten ze sowieso >4x langer meegaan.
Ik heb het wel eerst in XL gestoken om zeker te zijn van mijn berekeningen
@Madskatingcow, tja werken is een begrip dat nt in m'n woordenboek staat, m'n n+1, vind dat ik wat nieuwe begrippen best aankan en nt alleen moet blijven bij "vakantie"
-
blazer
- Mountainbiker
staat trouwens in de handleiding dat ze onder de remhendel moeten doorlopen
Nu zoals iemand al vermelde had ik ook probs met mijn stuur ( nieuw moeten kopen ) ik vind ze echt wel lang hoor met de handvaten erop .
rijden jullie allemaal dan met zo'n breed stuur
onlangs zij iemand van de handvaten niet te gebruiken en er gewone handvaten tegen te plaatsen die je dan zelf op lengte maakt , kan je snel 2 tot 3 cm per kant winnen .
Ik vind het alleen zonde van de mooie handvaten in de schuif te gooien
voor de rest , moet ze nog testen
staan er juist op
Nu zoals iemand al vermelde had ik ook probs met mijn stuur ( nieuw moeten kopen ) ik vind ze echt wel lang hoor met de handvaten erop .
rijden jullie allemaal dan met zo'n breed stuur
onlangs zij iemand van de handvaten niet te gebruiken en er gewone handvaten tegen te plaatsen die je dan zelf op lengte maakt , kan je snel 2 tot 3 cm per kant winnen .
Ik vind het alleen zonde van de mooie handvaten in de schuif te gooien
voor de rest , moet ze nog testen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Technisch komt het op hetzelfde neer, maar is inderdaad schoner achter de remhendel. Dacht al dat ze er helemaal anders uitzagen dan op mijne 26'er

- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
awel, 't is goe materiaal... gisteren waregem gereden, vandaag Otegem.
Deze gripshifters schakelen heel makkelijk en vloeiend. Met een kleine draai kan je heel wat doen. Is voor mij alleszins makkelijker dan de gewone systemen.
Deze gripshifters schakelen heel makkelijk en vloeiend. Met een kleine draai kan je heel wat doen. Is voor mij alleszins makkelijker dan de gewone systemen.