Xt'ke, diene roll-x, da's goed voor op stenen, droge stenen en losse droge bosgrond.
Voor andere dingen kan je met die band weinig goeds doen.
Dienen Excavader vind ik als voorband niet geweldig in de modder. Da's ne goeie allrounder, maar niet super. De beste voorband in modder tot nog toe vind ik de Specialized Extreme, maar die maken ze niet meer, of een hutchinson scorpion 1.75. Beide zijn wel spooky op natte kassei.
Het is een persoonlijke keuze en een beetje zoekwerk.
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- s3t
- Mountainbiker
1,5 banden zijn smal en het trekt misschien op gene orgel op een mtb, maar het gaat wel heel goed vooruit. Probeer maar eens cyclocrosser bij te houden in de vettige moos en wat voor banden gebruiken die mannen ?
Voor mij is het rendement nog altijd het belangrijkste en in de modder die we in onze streken hebben (Kempen - Maasland) vind ik cross country van conti de beste die ik heb gehad. Dèh, noa heb ich gekald..
Voor mij is het rendement nog altijd het belangrijkste en in de modder die we in onze streken hebben (Kempen - Maasland) vind ik cross country van conti de beste die ik heb gehad. Dèh, noa heb ich gekald..