Straks eens kijken of ik dat stuk gefilmd heb...BelAir_500 wrote:iemand video van het stuk aan skipiste ovifat ?
Da's toch dat stuk waar bij Les Cimes die 2 fotografen zaten he (vlak na dat bord "piste bleue") ?
Post by Kristof Huyck »
Diezelfde afdaling als in Cimes de Waimes bedoelt ge? (behalve dat ge links ipv rechts gaat beneden)BelAir_500 wrote:iemand video van het stuk aan skipiste ovifat ? da was pas een afdaling :p
grtz
CBo wrote:Klagers zullen er altijd zijn. 't Spijtige is dat je hen vooral hoort.
De 65km zonder die zwaardere technische stukken, dat zou echt wel zonde zijn, die technische stukken zijn net waarvoor ik kom. Die lange steile hellingen, die neem je er gewoon bij voor de sport (ik ben gene straffe steiger op lange stukken :)), maar al de rest is puur genieten wortels, downhill, kort en krachtig naar boven, stukken met wat rotsen, steil naar beneden. Gewoon zalig. Nergens anders ben ik zoiets tegen gekomen in België (meestal rijden we in de streek rond Thuin-Chimay, is wat korter bij huis)
Er moeten ook maar enkele mensen schrik hebben in een afdaling om er 20 ander op te houden, dus is een opstopping spijtig genoeg snel gebeurd. Maar gezien ik niet voor een top10 plaats reed vond ik dit niet zo erg. Gewoon genieten. Zelfs de regen vond ik wat hebben. Als enig doel uitrijden, genieten. Volgend jaar zie je me zeker terug! Regen of geen regen. En het parkoer moet zelfs niet aangepast worden.
Nog eens merci aan de organisatie!
btw, ik schrok ook extreem hard van het afval langs het parkoer. Je zou dit op één of andere manier stevig moeten kunnen aanpakken. Is een bus verliezen kan voorvallen, maar't was veel meer dan dat. Als't zo blijft verder gaan, moeten we er niet van verschieten dat organisaties binnen dit en enkel jaren geen vergunningen meer krijgen om langs zulke prachtige pistes te rijden.
Post by BelAir_500 »
das die afdaling dat ik bedoelde, aan 2.50minrollemol wrote:CBo wrote:Klagers zullen er altijd zijn. 't Spijtige is dat je hen vooral hoort.
De 65km zonder die zwaardere technische stukken, dat zou echt wel zonde zijn, die technische stukken zijn net waarvoor ik kom. Die lange steile hellingen, die neem je er gewoon bij voor de sport (ik ben gene straffe steiger op lange stukken :)), maar al de rest is puur genieten wortels, downhill, kort en krachtig naar boven, stukken met wat rotsen, steil naar beneden. Gewoon zalig. Nergens anders ben ik zoiets tegen gekomen in België (meestal rijden we in de streek rond Thuin-Chimay, is wat korter bij huis)
Er moeten ook maar enkele mensen schrik hebben in een afdaling om er 20 ander op te houden, dus is een opstopping spijtig genoeg snel gebeurd. Maar gezien ik niet voor een top10 plaats reed vond ik dit niet zo erg. Gewoon genieten. Zelfs de regen vond ik wat hebben. Als enig doel uitrijden, genieten. Volgend jaar zie je me zeker terug! Regen of geen regen. En het parkoer moet zelfs niet aangepast worden.
Nog eens merci aan de organisatie!
btw, ik schrok ook extreem hard van het afval langs het parkoer. Je zou dit op één of andere manier stevig moeten kunnen aanpakken. Is een bus verliezen kan voorvallen, maar't was veel meer dan dat. Als't zo blijft verder gaan, moeten we er niet van verschieten dat organisaties binnen dit en enkel jaren geen vergunningen meer krijgen om langs zulke prachtige pistes te rijden.
Op ongeveer 2.50min een filmpje van één van die technische afdalingen waarvoor iedereen naar de RDHF komt .
En waarom wil iedereen zo een afdalingen ? Dan kunnen die van de wandelclub ook meekomen !
Hier kan je nog tussendoor fietsen , maar op die laatste afdaling kon dit niet . En dat was soms wel frustrerend en gevaarlijk als je weet dat diegenen die je juist hebt los gefietst zomaar kan terug komen omdat je er zelf niet door kan . En door dat je dan tijdens die afdaling terug langs het steile stuk dat nu niet te fietsen was terug helemaal naar boven moet ( wandelclub ) , duurde die laatste 5km wel erg lang .
Voor de rest prima organisatie ,en met beter weer zouden er misschien minder mensen van de wandelclub aanwezig zijn waardoor de kans op file toch zou kunnen verminderen .
Schitterende afdaling was dat, ik zat toen in 't wiel van den Boxxer en zei toen rustig dat em niet mocht stoppen.....BelAir_500 wrote:....
das die afdaling dat ik bedoelde, aan 2.50min
super vettig en super steil,lekker kunnen doen zonder files of hinder door wandelclub haha
heb je dees afdaling volledig op filmpje ?
grtz
Post by black levi »
Ik denk dat ieder van zichzelf wel weet of hij hier "schuldig" aan is en daar kan ik enkel op zeggen : SHAME ON YOU !lowie wrote:och ja, ik ben nog de bikers vergeten te bedanken, die in de bossen een kleurrijk palet hebben achtergelaten - dit tapijtje werd bijeengesprokkeld op minder dan 10 km:
Post by Single Tracker »
Bresciani wrote:... Schitterende afdaling was dat, ik zat toen in 't wiel van den Boxxer en zei toen rustig dat em niet mocht stoppen.....
Eén van z'n makkers die tevoet gingen, liet mij verstaan dat den Boxxer niet snel zou stoppen.
En toen ging den Boxxer over z'n stuur....gelukkig zonder erg.
dan ook maar gestopt, want 5m verder stond iedereen daar tevoet...

Yeps,BoXeR wrote:Bresciani wrote:... Schitterende afdaling was dat, ik zat toen in 't wiel van den Boxxer en zei toen rustig dat em niet mocht stoppen.....
Eén van z'n makkers die tevoet gingen, liet mij verstaan dat den Boxxer niet snel zou stoppen.
En toen ging den Boxxer over z'n stuur....gelukkig zonder erg.
dan ook maar gestopt, want 5m verder stond iedereen daar tevoet...
ah da waarde gijik vond op de fiets veiliger dan te voet ja, maar dan toch iets te veel wortel geraakt en ....