De zware groene van 25 km en die blauwe van 35 km hebben we al gereden, nog aanraders daar ??
Ik start voor de 60 km dit jaar terug en met 1700 en oneffen hms is dat ook nie weinig precies.
MaC'Red
Post by BerggeitCasualFietser »
Heb ze allemaal ginds gedaan, weet niet meer de kleuren maar wel de nr's: vooral de 3,5 en 6 dacht ik dat toppie waren. Is geen slecht idee om qua opwarming al even te gaan rijden op zaterdagMaC'Red wrote:het spijtige is dat de TT op zaterdag er ook vantussen is, anders haalde ik eerst de startnr / kaderplaat en reed ik samen met mijne maat de tt op zaterdag. Zal nu dus een bloso route worden en de kaderplaat ophalen.
De zware groene van 25 km en die blauwe van 35 km hebben we al gereden, nog aanraders daar ??
Ik start voor de 60 km dit jaar terug en met 1700 en oneffen hms is dat ook nie weinig precies.
MaC'Red
welke route is het waar ge naar beneden komt met die wortel afdaling aan de Fosse d'outhe ??BerggeitCasualFietser wrote:Heb ze allemaal ginds gedaan, weet niet meer de kleuren maar wel de nr's: vooral de 3,5 en 6 dacht ik dat toppie waren. Is geen slecht idee om qua opwarming al even te gaan rijden op zaterdagMaC'Red wrote:het spijtige is dat de TT op zaterdag er ook vantussen is, anders haalde ik eerst de startnr / kaderplaat en reed ik samen met mijne maat de tt op zaterdag. Zal nu dus een bloso route worden en de kaderplaat ophalen.
MaC'Red
Als ik op tijd toekom sta ik er altijd voor open, ik rij trouwens ook de 60.
Post by prideandglory1891 »