Amaai, negatief gezind? Wij willen net meer fun, geen koersfiets? Snap uw redenering nie.BelAir_500 wrote:spijtig toch als ik al jullie negatieve comments lees
van al de marathon kijk ik altijd uit naar RDHF, moeilijkste en mooiste van allemaal niet ?
niet technisch genoeg of zwaar genoeg, doe dan XC, dat is 30 a 40km max en met non stop single tracks en dan nog.
hier is het een marathon en zijn sommige brede wegen zeker welkom
op zulke grote afstanden
jullie spreken altijd over die laatste 5km, dat was toch mooie niet ? en die 100m stappen steil omhoog,dat hoort erbij !
en de andere kilometers was dat allemaal asfalt ofwa ?
hier heb ik ook genoten van de super technische afdaling waar iedereen te voet stond en nog moeilijker was dat die laatste 5km
tot in houffaize en neem jullie koersfiets dan mee want ts altijd platvoor sommige dan toch
Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Mojobiker
- Mountainbiker
Ik denk dat 'm dit bedoelt :
Het is een marathon, wil je het technische onderste uit de kan, kan je bvb nog altijd de Belgacom cup enz gaan meerijden. Volgende in Geraardsbergen, steile stukken tussen de bomen inbegrepen, moeilijke bochten, jumps....
Een marathon mag nog altijd toegankelijk blijven voor iedereen, ook zij die het niet zo op steile stukken en/of technische stukken begrepen hebben. Door teveel van dit soort passages gaan enkel de die-hards overblijven en krijg je mogelijk een verliespost. Het is natuurlijk aan de organisatie te beslissen wat ze willen....
Er zijn een hoop mensen die graag MTB'en, van alle niveau's.
Het is een marathon, wil je het technische onderste uit de kan, kan je bvb nog altijd de Belgacom cup enz gaan meerijden. Volgende in Geraardsbergen, steile stukken tussen de bomen inbegrepen, moeilijke bochten, jumps....
Een marathon mag nog altijd toegankelijk blijven voor iedereen, ook zij die het niet zo op steile stukken en/of technische stukken begrepen hebben. Door teveel van dit soort passages gaan enkel de die-hards overblijven en krijg je mogelijk een verliespost. Het is natuurlijk aan de organisatie te beslissen wat ze willen....
Er zijn een hoop mensen die graag MTB'en, van alle niveau's.
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
Ik snap zen redenering wel, er wordt hier nogal negatief gedaan over de eerste 40km van het parcours die als "te gemakkelijk" worden aanschouwd, in diezelfde kritiek lees je dan ook dat er teveel files waren op technische stukken en dat de laatste klim te moeilijk was .Mojobiker wrote:Amaai, negatief gezind? Wij willen net meer fun, geen koersfiets? Snap uw redenering nie.BelAir_500 wrote:spijtig toch als ik al jullie negatieve comments lees
van al de marathon kijk ik altijd uit naar RDHF, moeilijkste en mooiste van allemaal niet ?
niet technisch genoeg of zwaar genoeg, doe dan XC, dat is 30 a 40km max en met non stop single tracks en dan nog.
op zulke grote afstanden
jullie spreken altijd over die laatste 5km, dat was toch mooie niet ? en die 100m stappen steil omhoog,dat hoort erbij !
hier heb ik ook genoten van de super technische afdaling waar iedereen te voet stond en nog moeilijker was dat die laatste 5km
tot in houffaize en neem jullie koersfiets dan mee want ts altijd platvoor sommige dan toch
mijn conclusie = moeilijke mensen
iddrombaft wrote:Ik snap zen redenering wel, er wordt hier nogal negatief gedaan over de eerste 40km van het parcours die als "te gemakkelijk" worden aanschouwd, in diezelfde kritiek lees je dan ook dat er teveel files waren op technische stukken en dat de laatste klim te moeilijk was .Mojobiker wrote:Amaai, negatief gezind? Wij willen net meer fun, geen koersfiets? Snap uw redenering nie.BelAir_500 wrote:spijtig toch als ik al jullie negatieve comments lees
op zulke grote afstanden
-
BelAir_500
- Mountainbiker
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
ik snap da als ge ziet hoe rap die 1 heeft gereden tegen 23.7 gemiddeldrombaft wrote:Ik snap zen redenering wel, er wordt hier nogal negatief gedaan over de eerste 40km van het parcours die als "te gemakkelijk" worden aanschouwd, in diezelfde kritiek lees je dan ook dat er teveel files waren op technische stukken en dat de laatste klim te moeilijk was .Mojobiker wrote:Amaai, negatief gezind? Wij willen net meer fun, geen koersfiets? Snap uw redenering nie.BelAir_500 wrote:spijtig toch als ik al jullie negatieve comments lees
op zulke grote afstanden
een dan nog met vaste vork dacht ik een stond zelf's nie in 1 BOX
voor die mannen zijn wij vluchtheuvels op ne autostrade
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
wat ik mij ook afvraag is die fameuse Box 1
Koe kwam je daar in terecht ?
Omdat ik als een van de eerste was die ingeschreven was
ik vertrok in Box 2 en na 5km kwam ik al mensen tegen van Box1 die
aan hun fiets en lichaam (sorry) echt niet in Box 1 mochten starten en toch
raar
raar
fouten zijn gebeurd bij chronorace ! vrijdagmorgen al direct gemeld, maar niet meer rechtgezetBelAir_500 wrote:wat ik mij ook afvraag is die fameuse Box 1
raar