Graspop 2012???

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

zaterdag en zondag achter den tap gestaan in de metal dome tot 20.00u. Treatment, Black spiders en Heidevolk hebbe me aangenaam verrast....

Limp Bizkit was rotslecht, ik voelde me precies op een kermisfuif. Verkrachten van Nirvana, een negerlieke en een MNMschijf :roll:
IkDeSlaapkop
Mountainbiker

Post by IkDeSlaapkop »

kevx wrote:zaterdag en zondag achter den tap gestaan in de metal dome tot 20.00u. Treatment, Black spiders en Heidevolk hebbe me aangenaam verrast....

Limp Bizkit was rotslecht, ik voelde me precies op een kermisfuif. Verkrachten van Nirvana, een negerlieke en een MNMschijf :roll:
Na hun Nirvana cover ben ik vertrokken. :D
B.M.
Mountainbiker

Post by B.M. »

IkDeSlaapkop wrote:
kevx wrote:zaterdag en zondag achter den tap gestaan in de metal dome tot 20.00u. Treatment, Black spiders en Heidevolk hebbe me aangenaam verrast....

Na hun Nirvana cover ben ik vertrokken. :D

Ne cola later waren we er ook vandoor . :P
Pennywise was beter dan ik had verwacht .
Fear Factory was dik in orde , en verder was weer hoe dagske Graspop op naar volgend jaar . :bounce: :bounce: :bounce:
pino
Mountainbiker

Post by pino »

Muzikaal fear factory =D>
Vocaal (burton) [-X
Sorry, mijn gedacht he![/b]
jenstmetal
Mountainbiker

Post by jenstmetal »

zondag geweest hatebreed en killswitch engage zalig :-D
Post Reply