Zo 24/06/2012 Asse :: Walferrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Creative Samurai
Mountainbiker

Post by Creative Samurai »

Ik heb de 40 km gedaan, parcours lag er vettig bij... Paar schuivers gemaakt. Volgende aankoop: regenjasje! Echt kou gehad...

Heeft er toevallig iemand contactgegevens van de organisatie? Ben m'n polar (borstband + ontvanger) kwijt, waarschijnlijk ergens aan de douches...
vlorijnisplezant
Mountainbiker

Post by vlorijnisplezant »

De volle 40 toer in de regen gereden, geschoven, in de bramen gevallen, op het laatste bijna uit mijn vel gebibberd. Toch geamuseerd. Met ons moest niemand medelijden hebben. Wel met de club die waarschijnlijk op meer inkomsten hadden gerekend. Volgend jaar beter weer bestellen!
ps: goede organisatie, mooi parcours, goei koekskes...
tot volgend jaar.
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

mijn kort verslagje
http://mywayuptocapeepic.wordpress.com/ ... t-verslag/

Tot aan de bevoorrading was het nog droog, dan de rest in de gietende regen gereden. Het heeft ook nog zijn charmes :-D
Teekitiezie
Mountainbiker

Post by Teekitiezie »

Ben ook voor de volle 50 (blijven) gaan.
Op sommige plaatsen was het inderdaad moeilijk controle te houden als zowel voorwiel als achterwiel een eigen leven gaan leiden.
Slechts 2 keer min of meer op de bek gegaan (helmpje is toch wel handig), maar dat hoort bij de sport en het weer uiteraard. En een beetje minder bandendruk was misschien ook geen slecht idee geweest.

Heeft iemand een idee van de effectieve hoogtemeters? Ik had niet de indruk dat het er veel waren.
Wel eerst even het water uit uwe Garmin gieten voordat je die aan je PC aansluit.... :bounce:
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

volgens mijne garmin had ik er 776, gecorrigeerd 636
.
Wel van thuis uit vertrokken...
biker13
Mountainbiker

Post by biker13 »

Contactpersoon MTB Walferrit :
Bram Van den Brande
Vlietbronnen 11