Zo 24/06/2012 Houthem / Comines :: MTB La Vachette

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
beenhouwertje
Mountainbiker
Location: carbon granville met sram x0;en een granville met sram xx

Post by beenhouwertje »

Al enkele keren deze gereden ,zeker een aanrader . :-D
gedewe
Mountainbiker

Post by gedewe »

t zal wel regenen zondag
macaroni
Mountainbiker

Post by macaroni »

Hoogtemeters op de grote toer is 683 meter #-o #-o
macaroni
Mountainbiker

Post by macaroni »

Hoogtemeters op de grote toer is 683 meter #-o #-o
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Dit weekend Ypres rally . Ben vrijdag al daar geweest en al pijltjes tegen gekomen rond kemmel, loker en westouter. Ziet er mooi toertje uit.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

spijtig genoeg deze niet Zondag.
Mag gaan Tafelen das ook ni slecht e
Tommy9001
Mountainbiker

Post by Tommy9001 »

Deze voormiddag afgezakt naar Komen voor een rustig tochtje(dacht ik) maar na het optrommelen van een man of zeven zat er al direct een fors tempo in!Maar wat wil je als je er een paar uitnodigt die de "trois ballons" juist in de benen hadden.Met dat smerig rotweer(was voorspeld) heb ik er toch van genoten ondanks ik toch meer van het parcour verwacht had. Na een douchke dan nog van een paar lefkes genoten :drunk: met wat (achtergrond)muziek :-k ? huiswaarts vertrokken om te kijken naar het BK. Volgende zondag:Otegem,een aanrader!van horen zeggen dus we kijken er naar uit :-D
Mega Mingie
Mountainbiker

Post by Mega Mingie »

Mooi parcours, goede bevoorrading: allemaal top.
Kms zaten er licht naast denk ik (47 was ruime 50 en 40 kwam op
47????). Maar geen erg.
Alleen dat "achtergrondkabaal" stoorde me mateloos.

Al bij al geslaagde voormiddag. En blijkbaar was het fuifje de avond
ervoor ook geslaagd, want de tent rook deze morgen naar bier van 't vat.
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Deze morgen met een 20tal Boskanters het dorpje Houthem opgezocht .Net voor 8u een flinke bui deed velen besluiten om toch maar een regenvestje aan te trekken , het zou in de loop van de voormiddag nog van pas komen .Zeer afwisselend parcours , zeer veel offroad voor de bevoorrading , maar ik had de indruk dat het merendeels tegen wind was .Die smalle strookjes in dat lange gras zijn niet echt mijn ding maar ik ben toch nergens tegen de grond gegaan .Na 47 km terug binnen gebold , fiets klein beetje afgewaterd en daarna gedoucht .Tijdens de apres gekregen waarvoor we gekomen waren , namelijk de ferme biermand .We zullen de flesjes vakkundig leegmaken op zondag 15 juli ter gelegenheid van ons toertochtweekend ( jullie zijn bij deze allemaal uitgenodigd , om te fietsen ee )Mooi parcours , goede bevoorrading , toffe ambiance , twas echt leuk om met de grote bende de zondagmorgen door te brengen .Een minpuntje , jammer van het overdreven luide optreden waardoor het bijna onmogelijk was om achteraf de gebruikelijke sterke verhalen verstaanbaar te maken .Volgende week op bezoek bij de Krierecrossers in Otegem ,bij goed weer starten we uitzonderlijk om 7u30.
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

Vanmorgen de 67 km gedaan die er uiteindelijk 77 bleken te zijn. Ok als je er een paar km naast zit maar 10 [-X
Bevoorrading gehad op 25 km en geen 2de bevoorrading meer tegengekomen. Ik zal die gemist hebben zeker? :cry:
Die belegde bagette met kaas en hesp en die Blonde Leffe op het einde waren welkom. =D>
Leuke tocht maar weinig volk gezien op de 77. Het lag lekker vettig!
Post Reply