Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

Met spijt in het hart, maar door kniekwetsuur kan ik er niet bij zijn. Nu het weer eens goed ging zijn voor mij (ne keer geen 30°), shit!
Heb wel vooringeschreven (65KM), dus bij deze staat mijn startnummer te koop, met reeds 5€ korting, dus stort 25€, na een voldane rit krijg je 10€ terug, en je hebt voor 15€ gereden.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Roeki wrote:Met spijt in het hart, maar door kniekwetsuur kan ik er niet bij zijn. Nu het weer eens goed ging zijn voor mij (ne keer geen 30°), shit!
Heb wel vooringeschreven (65KM), dus bij deze staat mijn startnummer te koop, met reeds 5€ korting, dus stort 25€, na een voldane rit krijg je 10€ terug, en je hebt voor 15€ gereden.
zie PB
flangler
Mountainbiker

Post by flangler »

weekend geboekt in malmedy ,morgenavond al aanwezig se ,zaterdag wa verkennen en zondag hopelijk iets presteren :))
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

Jammer dat er geen duidelijker profiel van het parcours op de site staat:

http://www.rdhf.be/nl/wedstrijd-2/parcours

Op die grafiek lijkt het eerder een relatief vlakke rit... Waarom loopt die y-as eigenlijk tot 1800m? (van de 115km)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

grafieken :

Image
Image
Image

maar in feite ben je met die grafieken niet zo veel : 't is gewoon stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - ...
grapje hoor ! :wink:
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

lowie wrote: maar in feite ben je met die grafieken niet zo veel : 't is gewoon stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - ...
grapje hoor ! :wink:
Merci :-) Das rap! Kga dat eens bestuderen :bounce:
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Hoeveel hoogtemeters zijn er op de 65km? Ik hoor variaties tussen 1700 tot 2150hm.
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Kan ik ergens de gpx van de 115 km krijgen. Ben ingeschreven/betaald voor die afstand.
In de ardennes Trophy serieus verkeerd gereden met de voll groep (2de startgroep 80 Km) en zou dit willen vermijden.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Motorbiker wrote:Hoeveel hoogtemeters zijn er op de 65km? Ik hoor variaties tussen 1700 tot 2150hm.
van waar komt die info ? is 1700 niet genoeg ?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Flashy wrote:Kan ik ergens de gpx van de 115 km krijgen. Ben ingeschreven/betaald voor die afstand.
In de ardennes Trophy serieus verkeerd gereden met de voll groep (2de startgroep 80 Km) en zou dit willen vermijden.
sorry, maar de track wordt niet vrijgegeven - en dat van Theux zal zich hier niet herhalen
Post Reply