Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Roeki
- Mountainbiker
Met spijt in het hart, maar door kniekwetsuur kan ik er niet bij zijn. Nu het weer eens goed ging zijn voor mij (ne keer geen 30°), shit!
Heb wel vooringeschreven (65KM), dus bij deze staat mijn startnummer te koop, met reeds 5€ korting, dus stort 25€, na een voldane rit krijg je 10€ terug, en je hebt voor 15€ gereden.
Heb wel vooringeschreven (65KM), dus bij deze staat mijn startnummer te koop, met reeds 5€ korting, dus stort 25€, na een voldane rit krijg je 10€ terug, en je hebt voor 15€ gereden.
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
zie PBRoeki wrote:Met spijt in het hart, maar door kniekwetsuur kan ik er niet bij zijn. Nu het weer eens goed ging zijn voor mij (ne keer geen 30°), shit!
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Jammer dat er geen duidelijker profiel van het parcours op de site staat:
http://www.rdhf.be/nl/wedstrijd-2/parcours
Op die grafiek lijkt het eerder een relatief vlakke rit... Waarom loopt die y-as eigenlijk tot 1800m? (van de 115km)
http://www.rdhf.be/nl/wedstrijd-2/parcours
Op die grafiek lijkt het eerder een relatief vlakke rit... Waarom loopt die y-as eigenlijk tot 1800m? (van de 115km)
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Mercilowie wrote: maar in feite ben je met die grafieken niet zo veel : 't is gewoon stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - stoempen - bibberen - ...
grapje hoor !
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Hoeveel hoogtemeters zijn er op de 65km? Ik hoor variaties tussen 1700 tot 2150hm.
sorry, maar de track wordt niet vrijgegeven - en dat van Theux zal zich hier niet herhalenFlashy wrote:Kan ik ergens de gpx van de 115 km krijgen. Ben ingeschreven/betaald voor die afstand.
In de ardennes Trophy serieus verkeerd gereden met de voll groep (2de startgroep 80 Km) en zou dit willen vermijden.