Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dickie
- Mountainbiker
+1, bovendien, als je wandelaars tegenkomt in de Walen, kan er steeds een bonjourke af terwijl een antwoord dat ik hier kreeg op mijn 'goeiedag', 'voor mij nie' was, begeleid met een 'doodschietblik'
In Vlaanderen hoor je dikwijls zeggen dat ze 50 jaar 'ten achteren' zijn in de Walen, hopelijk blijft dat zo
In Vlaanderen hoor je dikwijls zeggen dat ze 50 jaar 'ten achteren' zijn in de Walen, hopelijk blijft dat zo
Ik den ooit 1X bijna van mijn sokke gereden op een smal paadje door iemand die dacht dat hij mij daar makkelijk kon voorbij steken
Mijn eerste reactie was Ik riep sorry en tot sebiet
Mijn volgende reactie was die volg ik en neem hem op de zelfde manier
Bijna 10km verder singletrak ik steek hem hier terug voorbij en vloeken dat hij deet even inhouden en gevraagt waarom hij vloekte ik had hem gehinderd zij hij doodleuk. Mijn antwoord ik deed toch maar net het zelfde als toen u mij inhaalde heb. Hem laten rijden en gevolgd op een 20tal meter de volgende trak bleef deze heer hoffelijk in de rij rijden ging er op een breder stuk van door ik er terug achter om hem te vertellen dat hij al veel had bij geleerd wij hebben de tt samen uitgereden en een goei pint achteraf gedronken Hij ging in de toekomst nog geregeld aan mijn raad denken zij hij.
Ik denk dat ze dat bij veel zouden doen dat er veel meer hoffelijkheid zou komen op tt. Als hij dit leest zal hij mij zeker wel terug herrinneren. Want hij komt veel op het forum.
Mijn eerste reactie was Ik riep sorry en tot sebiet
Mijn volgende reactie was die volg ik en neem hem op de zelfde manier
Bijna 10km verder singletrak ik steek hem hier terug voorbij en vloeken dat hij deet even inhouden en gevraagt waarom hij vloekte ik had hem gehinderd zij hij doodleuk. Mijn antwoord ik deed toch maar net het zelfde als toen u mij inhaalde heb. Hem laten rijden en gevolgd op een 20tal meter de volgende trak bleef deze heer hoffelijk in de rij rijden ging er op een breder stuk van door ik er terug achter om hem te vertellen dat hij al veel had bij geleerd wij hebben de tt samen uitgereden en een goei pint achteraf gedronken Hij ging in de toekomst nog geregeld aan mijn raad denken zij hij.
Ik denk dat ze dat bij veel zouden doen dat er veel meer hoffelijkheid zou komen op tt. Als hij dit leest zal hij mij zeker wel terug herrinneren. Want hij komt veel op het forum.
Degoutant!Wielertoeristen mishandelen autobestuurder
In Oudenburg heeft een groepje wielertoeristen donderdag een autobestuurder zwaar mishandeld. De autobestuurder reed naar huis langs een jaagpad dat volgens hen enkel door fietsers gebruikt mag worden.
De vijf wielertoeristen schopten de 23-jarige man en spuwden op hem, hij werd voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht. Hij is een week werkonbekwaam. Bron: De Standaard
-
mountain-biker
- Mountainbiker
Post by mountain-biker »
Sensatie en waarschijnlijk uit alle werkelijkheid getrokken zoals het tegenwoordig voor 99% in de media gaat ...Joppie wrote:Degoutant!Wielertoeristen mishandelen autobestuurder
In Oudenburg heeft een groepje wielertoeristen donderdag een autobestuurder zwaar mishandeld. De autobestuurder reed naar huis langs een jaagpad dat volgens hen enkel door fietsers gebruikt mag worden.
De vijf wielertoeristen schopten de 23-jarige man en spuwden op hem, hij werd voor verzorging naar het ziekenhuis gebracht. Hij is een week werkonbekwaam. Bron: De Standaard
Je vind zo ook ontelbaar filmkes op youtube , enkel van de reactie achteraf , nooit van de actie vooraf , kun je dus van alle verhalen bij verzinnen .
-
el gordo
- Mountainbiker
mountain-biker wrote:Je weet inderdaad niet wat er vooraf is gebeurd, maar de persoon in kwestie is een week werkonbekwaam.Joppie wrote:Degoutant!Wielertoeristen mishandelen autobestuurder
Desondanks de onbekende voorgaande feiten is dit nooit ofte nimmer goed te praten.
Sensatie en waarschijnlijk uit alle werkelijkheid getrokken zoals het tegenwoordig voor 99% in de media gaat ...
Je vind zo ook ontelbaar filmkes op youtube , enkel van de reactie achteraf , nooit van de actie vooraf , kun je dus van alle verhalen bij verzinnen .
- Herder Scubaluc
- Kerstman
-
mountain-biker
- Mountainbiker
Post by mountain-biker »
Idd , je ziet dat het jaagpad bezet blijft en men weigert ook maar één cm opzij te gaan ?Herder Scubaluc wrote:op 01:44 hoor je hoe die wt'ers regelmatig zijn.
Daarentegen hoeft zo een reactie ook niet .
Het is snel gebeurt iedereen tegen elkaar op te zetten met frustaties te posten in topic's .
Stel u eens voor op een "wandel" forum welke reaties er daar niet zullen staan over "die" mountainbikers , allemaal dezelfde ....
Stay cool en laat iedereen in z'n waarde ..