Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

@ Lowie,

Hoe kom je uw startnummer te weten? :-k

Kwestie van te weten of we met de makkers van de FORUMBIKERS in dezelfde startbox zitten. :-)
Op de deelnemerslijst zie ik geen startnummers staan.

Thx & grtz,

Bresciani :-D
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

rombaft wrote:stomme vraag,
ik zie op de resultaten van vorig jaar op de 65km dat er toch een klein 100 man niet is aangekomen, ?

hoe goed moet de conditie in princiepe wel zijn voor de 65km ? en hoe technisch moet je aangelegd zijn ?

ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
Technisch? De meeste technische in Belgie zeker? Maar wat is technisch? Gebruik gewoon uw verstand, ergens afstappen is geen schande hé!!
Je conditie is best wel oké, want dat deze lastig is, is wel een feit! Op de 65 heb je op 4 plaatsen tijd om te recupereren: Aan de bevoorradingen. :lol:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

rombaft wrote: ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
dat is nu echt wel appelen met citroenen vergelijken - als het je eerste keer is, rij hem dan op TT-modus, en laat je vooral op de eerste klim niet opjagen, of je gaat daar nog kiiiiloooomeeeters plezier aan overhouden :lol:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

startnummers :
als Chronorace zijn werk doet, dan zou je je startnummer deze week per email moeten aankrijgen
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

rombaft wrote:stomme vraag,
ik zie op de resultaten van vorig jaar op de 65km dat er toch een klein 100 man niet is aangekomen, ?

hoe goed moet de conditie in princiepe wel zijn voor de 65km ? en hoe technisch moet je aangelegd zijn ?

ter info, de uitgepijlde routes rond houffalize (alle vier) , vielsalm (ook alle vier) en Lierneux (2 of 3) daar heb ik be geen problemen mee...
Niet te hard van stapel lopen in het begin en alles komt in orde.

Mojo
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Jongens; ik heb er zoveel zin in!
Het leukste vind ik het piekeren over de bandenkeuze...;-)
bostrippertje
Mountainbiker

Post by bostrippertje »

vanavond andere wielen in de fully, alles mooi afregelen, oliebadje geven, and countdown.. :bounce:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

lowie wrote:startnummers :
als Chronorace zijn werk doet, dan zou je je startnummer deze week per email moeten aankrijgen

En als dat niet is, 'k heb gene printer om mijn betaling af te printen als bewijs.....gewoon keihard afbras maken aan de inschrijving dan??? :lol:

Mohamed Ali.(afin, alleman noemt Mohamed hier in Mechelen, zelfs de hamster van den Boxer)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

BEVOORRADINGEN :
Bevoorrading 1 ligt ergens midden in den bos, ttz op 800 meter wandelafstand van de dichtsbijzijnde weg.
Vandaar dat degenen die een volgerslijst hebben aangevraagd, deze niet op hun blad terugvinden
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

De weersvoospellingen zien er niet al te faai uit op dit moment, ...
Post Reply