Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

vivkemobiel wrote:Ikke gisteren ook met de fiets naar het werk in Brussel (24 km); ik heb wel kunnen genieten (?) van 14 km gratis licht, klankspel en douche onderweg. Man man man, de sluizen gingen nogal open: alles erop en eraan. Maar we hebben het wel overleefd :roll: :roll:
ik had gisteren geluk, net na het onweer vertrokken, geen druppel gezien in bxl :P :P

Streets
Ratchet
Mountainbiker

Post by Ratchet »

Gisteren: Ride the lightning op de zonhovense hei, spannend...!
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Gisterenmorgen toch maar de auto genomen :oops: het was echt zwaar aan het bliksemen en regenen... wat een lekker belgisch zomerweertje #-o
Dirty Bu$ter
Mountainbiker

Post by Dirty Bu$ter »

Streets wrote:
vivkemobiel wrote:Ikke gisteren ook met de fiets naar het werk in Brussel (24 km); ik heb wel kunnen genieten (?) van 14 km gratis licht, klankspel en douche onderweg. Man man man, de sluizen gingen nogal open: alles erop en eraan. Maar we hebben het wel overleefd :roll: :roll:
ik had gisteren geluk, net na het onweer vertrokken, geen druppel gezien in bxl :P :P

Streets
Moet ook dringend in bxl gaan werken :-D
vienne
Mountainbiker

Post by vienne »

Streets wrote: ik had gisteren geluk, net na het onweer vertrokken, geen druppel gezien in bxl :P :P

Streets
Ik zat om iets na zes op de fiets en heb mijn hoogste gemiddelde gehaald van de voorbije 2 jaar :P omdat ik de bui zag afkomen...
Juist op tijd in Anderlecht, toen ik uit de douche kwam zag ik meer water naar beneden kletsen dan tijdens mijn douche zelf :-)

S avonds was het dan lekker droog, enkel de fietsbaan op enkele plaatsen serieus besmeurd.
Snackman
Mountainbiker

Post by Snackman »

Dirty Bu$ter wrote:
Streets wrote:

Streets
Moet ook dringend in bxl gaan werken :-D
Ik zat er midden in op het slechtste moment in Brussel... het water kwam zonder zever op verschillende plaatsen tot midden van mijn bottom bracket!! :bounce:
Dan trappen, en je ganse voet gaat onder water...

Anderzijds was men fiets voor ne keer wel proper toen ik op het werk aankwam :lol:
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Gisterenavond een beetje te diep gegaan.
Dus deze morgen mijn woonwerk maar als recup aangepakt.

Gemakkelijk 5/6/7km trager gereden, dit moet wel een schitterend zicht zijn geweest.
Met volledige tenue en pispot op de kop rijden tegen 22/23km. :-)

Maar ik heb er toch van genoten!
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Ik rijd soms int veld "met pispot en tenue" ook maar 22-23 km/ uur , niks om je zorgen over te maken...
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

kennytuning wrote:Ik rijd soms int veld "met pispot en tenue" ook maar 22-23 km/ uur , niks om je zorgen over te maken...
Ik maak me ook geen zorgen :wink:

En euhm,
op de MTB haal ik heus geen gemiddelden van 23km/u :-D
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

el gordo wrote:
kennytuning wrote:Ik rijd soms int veld "met pispot en tenue" ook maar 22-23 km/ uur , niks om je zorgen over te maken...
Ik maak me ook geen zorgen :wink:

En euhm,
op de MTB haal ik heus geen gemiddelden van 23km/u :-D
Dat is haalbaar (en hoger), maar dan is het kurkdroog, niet technisch, weinig draaien en keren, plat, geen sinletrack, ... Dus eigenlijk (naar mijn persoonlijke mening) niet echt mountainbiken meer.
Post Reply