Niet-touch screens zijn daar beter in.Fred83 wrote:Ik heb een dakota 20, zeer tevreden van en de Benelux en heel Frankrijk staat erop.
Enige nadeel van de Dakota is de afleesbaarheid van het scherm in volle zonlicht. Weet niet of de andere hier beter in doen.
Eenvoudig GPS toestel?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Is het verschil opmerkelijk en is een edge 800 een niet touch screen?rubber-12 wrote:Niet-touch screens zijn daar beter in.Fred83 wrote:Ik heb een dakota 20, zeer tevreden van en de Benelux en heel Frankrijk staat erop.
Enige nadeel van de Dakota is de afleesbaarheid van het scherm in volle zonlicht. Weet niet of de andere hier beter in doen.
qua goede zichtbaarheid scoren de Dakota en Oregon beduidend minderFred83 wrote:Is het verschil opmerkelijk en is een edge 800 een niet touch screen?rubber-12 wrote:Niet-touch screens zijn daar beter in.Fred83 wrote:Ik heb een dakota 20, zeer tevreden van en de Benelux en heel Frankrijk staat erop.
en inderdaad, de Edge 800 is én touchscreen en als enigste perfect goed zichtbaar