Film Deel 1
Zo 17/06/2012 Waanrode :: 22ste Hagelandse MTB tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- Rucher
- Mountainbiker
Tis me dan toch is gelukt om op beeldmateriaal gezet te worden door Fons..al veel tegen gekomen maar meestal voor of na.. Nu voor..tydens..als mijne neef er ene uit den draad helpt ..en normaal op de bv ook want dan zag ik dat hij nen tak meesleepte aan zijn klein deraileurwieltje.Fons Moors wrote:Film Deel 1
Topfilmpke Fons
-
kona_bikearena
- Mountainbiker
- Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Re: 85 km waanrode
Post by kona_bikearena »
wat ben jij voor een pessimist seg. Als hij dit een leuke toertocht vond, is dat zijn mening en als jij het niet vond is dat ook jouw mening maar moet je daarom zo gaan reageren op hem?wildnr1 wrote:Jij bent van Langdorp, ik dacht dat jij beter zou weten, of heb jij te lang ballet gedaan?wdp wrote:85 km gedaan, zaaaalige tocht:
lekker zwaar door:
1)afstand
2)vettig slijk
3)wind
4)hoogtemeters
zo heb ik het graag!
De bevoorrading was ook TOP (watermeloen: YES) en goed afgepijld in deze prachtige streek met schitterende vergezichten.
Proficiat ad organistatie!!
TIP:
Als je dit niet leuk vond kan je ook nog altijd ballet gaan doen...
Op naar de raid, vlgde zondag!
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Het parcour heb je als organisatie niet te kiezen. Heb het zelf zo niet voor die modder. Slecht voor het materiaal + met de verkeerde banden is het bij momenten slippen en glijden.
De 85 was vooral heel lang en voortdurend stampen. Heb afgezien. Gezondheid was de laatste dagen niet wat het moest zijn en dat heb ik gemerkt.
De organisatie ca va. Hier en daar een pijlke te laat of te laag of te weinig maar al bij al zeer goed. Vriendelijke mensen. Dus was OK.[/u]
De 85 was vooral heel lang en voortdurend stampen. Heb afgezien. Gezondheid was de laatste dagen niet wat het moest zijn en dat heb ik gemerkt.
De organisatie ca va. Hier en daar een pijlke te laat of te laag of te weinig maar al bij al zeer goed. Vriendelijke mensen. Dus was OK.[/u]
weeral een tof tochtje...het weer stopt toch eens met zagen over het weer....daar kan de organisatie niks aan doen en anders moet je mtb'ken op de xbox of playstation lekker warm binnen
bepijling prima in orde, bevoorrading super (met watermeloen)
prima afspuitstand en nadien een paar lekkere Leffe van't vat wat moet een mens meer hebben...en na de middag voelde je niet meer dat het stoempen is geweest op de drassige stukken...volgend jaar van de partij! 
Op GarminConnect vind je er een hele hoopPukkie wrote:Proficiat! Zoals alle jaren was de tocht en de organisatie weer af in Waanrode. De 45 km was heel plezant! Het weer moesten we er deze keer bijnemen.
Kan iemand mij de GPS track van de 45 km bezorgen? Ik kom nog wel eens af op een drogere zomerdag...
http://connect.garmin.com/activity/189963972
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Goed dat jij het ziet zoals het was.ct wrote:weeral een tof tochtje...het weer stopt toch eens met zagen over het weer....daar kan de organisatie niks aan doen en anders moet je mtb'ken op de xbox of playstation lekker warm binnenbepijling prima in orde, bevoorrading super (met watermeloen)
prima afspuitstand en nadien een paar lekkere Leffe van't vat wat moet een mens meer hebben...en na de middag voelde je niet meer dat het stoempen is geweest op de drassige stukken...volgend jaar van de partij!