Zo 17/06/2012 Waanrode :: 22ste Hagelandse MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Film Deel 1

soule
Mountainbiker

Post by soule »

Fons Moors wrote:Film Deel 1

Knap werk Fons we kijken uit naar u tweede deel!!!!! :-D
Rucher
Mountainbiker

Post by Rucher »

Fons Moors wrote:Film Deel 1

Tis me dan toch is gelukt om op beeldmateriaal gezet te worden door Fons..al veel tegen gekomen maar meestal voor of na.. Nu voor..tydens..als mijne neef er ene uit den draad helpt ..en normaal op de bv ook want dan zag ik dat hij nen tak meesleepte aan zijn klein deraileurwieltje.

Topfilmpke Fons =D> =D>
kona_bikearena
Mountainbiker
Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon

Re: 85 km waanrode

Post by kona_bikearena »

wildnr1 wrote:
wdp wrote:85 km gedaan, zaaaalige tocht:
lekker zwaar door:
1)afstand
2)vettig slijk
3)wind
4)hoogtemeters
zo heb ik het graag!
De bevoorrading was ook TOP (watermeloen: YES) en goed afgepijld in deze prachtige streek met schitterende vergezichten.
Proficiat ad organistatie!!
TIP:
Als je dit niet leuk vond kan je ook nog altijd ballet gaan doen...

Op naar de raid, vlgde zondag!
Jij bent van Langdorp, ik dacht dat jij beter zou weten, of heb jij te lang ballet gedaan?
wat ben jij voor een pessimist seg. Als hij dit een leuke toertocht vond, is dat zijn mening en als jij het niet vond is dat ook jouw mening maar moet je daarom zo gaan reageren op hem?
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Proficiat! Zoals alle jaren was de tocht en de organisatie weer af in Waanrode. De 45 km was heel plezant! Het weer moesten we er deze keer bijnemen.

Kan iemand mij de GPS track van de 45 km bezorgen? Ik kom nog wel eens af op een drogere zomerdag 8) ...
corratec
Mountainbiker

Post by corratec »

twas ne goeie tt .
go2go2
Mountainbiker
Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Post by go2go2 »

Het parcour heb je als organisatie niet te kiezen. Heb het zelf zo niet voor die modder. Slecht voor het materiaal + met de verkeerde banden is het bij momenten slippen en glijden.
De 85 was vooral heel lang en voortdurend stampen. Heb afgezien. Gezondheid was de laatste dagen niet wat het moest zijn en dat heb ik gemerkt.

De organisatie ca va. Hier en daar een pijlke te laat of te laag of te weinig maar al bij al zeer goed. Vriendelijke mensen. Dus was OK.[/u]
ct
Mountainbiker

Post by ct »

weeral een tof tochtje...het weer stopt toch eens met zagen over het weer....daar kan de organisatie niks aan doen en anders moet je mtb'ken op de xbox of playstation lekker warm binnen #-o bepijling prima in orde, bevoorrading super (met watermeloen) =D> prima afspuitstand en nadien een paar lekkere Leffe van't vat wat moet een mens meer hebben...en na de middag voelde je niet meer dat het stoempen is geweest op de drassige stukken...volgend jaar van de partij! :-D
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Pukkie wrote:Proficiat! Zoals alle jaren was de tocht en de organisatie weer af in Waanrode. De 45 km was heel plezant! Het weer moesten we er deze keer bijnemen.

Kan iemand mij de GPS track van de 45 km bezorgen? Ik kom nog wel eens af op een drogere zomerdag 8) ...
Op GarminConnect vind je er een hele hoop :-D
http://connect.garmin.com/activity/189963972
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

ct wrote:weeral een tof tochtje...het weer stopt toch eens met zagen over het weer....daar kan de organisatie niks aan doen en anders moet je mtb'ken op de xbox of playstation lekker warm binnen #-o bepijling prima in orde, bevoorrading super (met watermeloen) =D> prima afspuitstand en nadien een paar lekkere Leffe van't vat wat moet een mens meer hebben...en na de middag voelde je niet meer dat het stoempen is geweest op de drassige stukken...volgend jaar van de partij! :-D
Goed dat jij het ziet zoals het was.
Post Reply