Continental Race King/Mountain King
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Continental Race King/Mountain King
Hello, ik rij op dit moment met Schwalbe Racing Ralph's 26" 2.25. Nu ben ik van plan om mij misschien eens iets anders aan te schaffen, namelijk Race King vooraan en Mountain King achteraan. Ik heb de keuze tussen 2.2 en 2.4. Welke breedte komt het best overeen met RaRa's van 2.25 breed?
- DodgeW200
- Mountainbiker
Omdraaien die handel.
Mountainking vooraan (voor stuurgrip en controle) en achteraan iets met meer rendement.
Ikke : mountainking 2.4 vooraan Xking 2.4 achteraan (voor de ardenne of binnenland)
Denk dat mountainking achteraan te zwaar gaat rijden of het moet zeer zware bagger zijn. Ik rij soms wel is graag in de bagger en vind mijn Xking voldoende hier voor.
Mountainking vooraan (voor stuurgrip en controle) en achteraan iets met meer rendement.
Ikke : mountainking 2.4 vooraan Xking 2.4 achteraan (voor de ardenne of binnenland)
Denk dat mountainking achteraan te zwaar gaat rijden of het moet zeer zware bagger zijn. Ik rij soms wel is graag in de bagger en vind mijn Xking voldoende hier voor.
-
Spider0Jerusalem
- Mountainbiker
- Location: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)
Post by Spider0Jerusalem »
Ik heb een setje van 26x2.0 racekings besteld
Heb ik nu nieuwe binnenbanden nodig ook? Ik ken er niet veel van sorry.
Ik heb nu vanvoor nobby nic evo en achteraan racing ralph evo 2.25 zitten
Heb ik nu nieuwe binnenbanden nodig ook? Ik ken er niet veel van sorry.
Ik heb nu vanvoor nobby nic evo en achteraan racing ralph evo 2.25 zitten
-
Spider0Jerusalem
- Mountainbiker
- Location: Bulls Copperhead 3 2012 Anniversary Edtiton (zwart/wit)
Post by Spider0Jerusalem »
Heb toch nog een setje besteld want ik heb hier niks liggen,tek-zotic wrote:normaal gezien heb je geen nieuwe binnenbanden nodig
MAXXIS Schlauch Flyweight AV 26 x 1.90-2.125
http://www.bikestore.cc/maxxis-schlauch ... 23557.html
Goeikes?
Sorry voor de thread te hijacken =D