The Beast:kleine mees wrote:Was dat alleen op de 80?? tussen die beukenbomen??? Na paaltjes en zo, net voor de 2de bevoorrading??
Click
ik rij met een 29er en zou niet meer willen wisselen.Tommy9001 wrote:Nog een vraagje tot de eigenaars van een 29"er:zijn jullie daar content van? En op die klims en technische stukken,even wenbaar als een 26"er?Ik zou willen veranderen maar kan geen keuze maken...
't noemt mountainbike voor iets hebuzze wrote: Iedereen altijd aan het "stoefen" dat ze bijna overal opgereden zijn... Sommige hellingen wandel je beter een kort stukje ipv de benen te verzuren voor een miniem verschil. Geef dan maar gas op de stukken die het verschil wel maken... (kon vandaag niet op het kleine voorblad, vandaar deze alinea waarschijnlijk)
grtz en tot volgend jaar
+1SD2E wrote:'t noemt mountainbike voor iets hebuzze wrote: Iedereen altijd aan het "stoefen" dat ze bijna overal opgereden zijn... Sommige hellingen wandel je beter een kort stukje ipv de benen te verzuren voor een miniem verschil. Geef dan maar gas op de stukken die het verschil wel maken... (kon vandaag niet op het kleine voorblad, vandaar deze alinea waarschijnlijk)
grtz en tot volgend jaar![]()
Nordic walking doe je met stokken ipv. een fiets![]()
Aangezien we allemaal toerrijders zijn, vind ik het een grotere prestatie van overal op te rijden dan 5per uur sneller te rijden op de platte asfalt![]()
't is ieders goed recht om ergens te voet naar boven te gaan maar vind wel dat anderen de kans moeten krijgen om dat al rijdend te doen als ze willen. Vandaag was er bvb. een helling met redelijk wat modder, iedereen stapt al van beneden af en verspert de hele weg...
Post by meester biek »
Yep, da was ikkeprideandglory1891 wrote:Moh, waarde gij da??? Aangename kennismaking (ik was degene met de epic29er)meester biek wrote:Moe maar vooral content dat ik de 80 (92 met heen en terug'reis') kunnen uitrijden heb. Mooie tocht, enkel stukje voor Elene-bos was te vettig, de rest zeer goed. Heynsdale was genieten, lag vorig jaar vettiger. 3de bevoorrading liet idd. lang op zich wachten. Laatste 'lusje' van de 80 na Hotond (met die draaimolentjes en diepe geulen) hoefde voor mij niet meer.
Thanks aan Jemp en enkele bike@holics voor de compagnie.