Zo 17/06/2012 Waanrode :: 22ste Hagelandse MTB tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Fons dat gaat ge u niet beklagen.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Hopelijk valt de ondergrond wat mee, kom voor de 65 en dit met mijn nieuwe mtb. Gaat zeer doen aan het hartje, maar moet er eens van komen en misschien beter snel. Want uitstellen is ook geen optie!!
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

mooi tochtje, heb gekozen voor de 84. eerste 20 km waren zeer rustig. zwaarste stuk zat in de laatste 40. in de bos was het moeilijk rijden en zwaar.

goei organisatie! top tocht :)
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

zware boel...bolde voor geen meter maar wel heel sjieken toer. als ik men fiets ni zelf zou moeten poetsen en betalen zijn dit mijn favoriete omstandigheden...
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

cureghempiet wrote:zware boel...bolde voor geen meter maar wel heel sjieken toer. als ik men fiets ni zelf zou moeten poetsen en betalen zijn dit mijn favoriete omstandigheden...
Jij bent tenminste een echte biker. Steeds fun in het wat slijkerig fietsen met een mtb.
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Serge R wrote:Fons dat gaat ge u niet beklagen.
Klopt. Straks zet ik op Facebook een aantal sfeer fotokes die ik "knipte" uit enkele handcamera beelden. Filmbeelden met handcamera en ook met GoPro komen in de loop van de week op YouTube en Facebook.
Ronny_69
Mountainbiker

Post by Ronny_69 »

Proficiat met de tocht, perfecte bevoorrading, en goede afpijling ;-) Alleen als je niet tegoei oplet, rij je verkeerd.... (ikke dus, en bedankt aan de helper om terug op het parcour te brengen ;-) ) =D> =D> =D>
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

Ik ben 2 keer verkeerd gereden. Af en toe mocht er wat mij betreft wel een extra pijltje hangen, of was de plaats minder goed gekozen.

Leuke tocht, maar dan vooral door de regen van de laatste dagen die het wat zwaarder gemaakt heeft.
Als het droog is, zou het een pak sneller zijn.

Goed geamuseerd tot km 70 ongeveer. Op dat stuk met hoog gras boven de autostrade de kabel van mijn achterderailleur over getrokken.
Ketting ingekort, en singlespeed verder gereden. Met enkel 44-13 ter beschikking, wat afgekort en met 80km op de teller binnen gereden.
Josser
Mountainbiker

Post by Josser »

wildnr1 wrote:amai, jullie vinden de toer zo goed? Ik heb in een heel jaar zo'n ellendig parkoer niet gereden. Niks technisch, als er slijk was stapte iedereen gelijk af terwijl dat het enige was dat wat moed en kunde vroeg. Niks dan landwegen een hele toer vol en dat krijgt hier een applaus??? Ik kom nooit meer in de streek en dat komt niet door het slijk. Ik denk zelfs dat de organisatie het goed deed, het ligt aan de regio denk ik.
Niet akkoord. OK, weinig single tracks. Maar dan heb je toch een/derde van het parcours met de modder voor de bril gereden: kilometers aan een stuk werd door appelboomgaarden gereden, wat je toch moeilijk landwegen kan noemen. Uitdagend en technisch was het zeker voor de bikers die zonder profiel reden. Hoogtemeters hebben we ook à volonté gekregen. Ik vond het smullen! =D>
eric1210
Mountainbiker

Post by eric1210 »

Schitterende tocht =D>

84 km gereden aan een gemiddelde van 20.7.

Goede uitpijling, voldoende parking, goede aprez en tof parcours.

Ben zelf uit het nabij gelegen Geetbets en moet zeggen dat ze er echt het allerbeste hebben uitgehaald. PROFICIAT.

Misschien een ideetje voor de volgende editie: waarom geen Chrono voor de langere afstanden.

Toch nog een laatste reactie: Kritiek geven is heel gemakkelijk, je moet zelf eens een tocht organiseren. Het is zeer moeilijk toestemming te krijgen en zeker in een verkiezingsjaar. Of betalen we liever voor een Bloso route te rijden. denk het niet he.

Top organisatie
Post Reply