Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Gekozen voor de 65 km. Niets op aan te merken =D> In de afdalingen vrij rustig aan gedaan om polsblessure nog een beetje te laten "herstellen" na een val van een 3-tal weken geleden in Lasnes. Hier en daar toch naar boven gewandeld... was soms al moeilijk genoeg :oops: Leuke sfeer. Bevoorradingen/afspuitstand prima.Moe maar voldaan terug aan de camping geraakt. Komen de foto's op jullie site?
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

aaaaahoe blackie
vandaag een toprit gereden op en rond kluisbergen .
goeie bepijling goeie bevoorading .
was vandaag 3 de kennismaking met het beest en nu eindelijk eens boven geraakt .beestje op de kluis lukte dan weer niet meer de benen waren leeg.
merci organistie en de forumbende was top.
tot zondag in malmedy
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Moe maar vooral content dat ik de 80 (92 met heen en terug'reis') kunnen uitrijden heb. Mooie tocht, enkel stukje voor Elene-bos was te vettig, de rest zeer goed. Heynsdale was genieten, lag vorig jaar vettiger. 3de bevoorrading liet idd. lang op zich wachten. Laatste 'lusje' van de 80 na Hotond (met die draaimolentjes en diepe geulen) hoefde voor mij niet meer.
Thanks aan Jemp en enkele bike@holics voor de compagnie.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

vandaag ook de 80 en k'moet zeggen toch serieus lastiger bevonden dan de +/- 100 in flobecq vorige week , alles na de 3e bevoorrading dan ook zeer ip t'gemakske gedaan k'westie van nie volledig choco aan te komen want den otto stond op de parking bovenop de kluis :-D

Toch niets op aan te merken , dit was top =D> =D> =D> =D>

Ahja, Voor deze die op een wegafdaling net voor een flauwe bocht een imeeeeeeeeens remspoor richting beukenhaag gezien hebben (en misschien ook het gat IN de beukenhaag) , t'ja te rap is te rap heeee #-o #-o #-o ](*,) [-o< [-o<

8)
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

meester biek wrote:Moe maar vooral content dat ik de 80 (92 met heen en terug'reis') kunnen uitrijden heb. Mooie tocht, enkel stukje voor Elene-bos was te vettig, de rest zeer goed. Heynsdale was genieten, lag vorig jaar vettiger. 3de bevoorrading liet idd. lang op zich wachten. Laatste 'lusje' van de 80 na Hotond (met die draaimolentjes en diepe geulen) hoefde voor mij niet meer.
Thanks aan Jemp en enkele bike@holics voor de compagnie.
Moh, waarde gij da??? Aangename kennismaking (ik was degene met de epic29er)
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

Prachtige rit en mooi weer:) ben helemaal verbrand. Wel spijtig dat het wat lang wachten was op de bevoorrading?

Wat bedoelen jullie met het beest??

Mooie toch alleen die ene afdaling voor die hekken met die buizen en zo vond ik een beetje gevaarlijk omdat die buizen een beetje overal rond lagen maar ja voor de rest alles meer dan te doen.
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

De volle afstand gedaan( zo'n 115 km met heen- en terugreis) en nog altijd aan het nagenieten in mijne zetel. :wink:
Parcour was top en aangenaam verrast van de weinige modderstroken. De plassen die er waren kon je makkelijk omzeilen...enkel "de spijker", het omhooglopend bospaadje naar elenebos toe was echt wel vettig.
Het beest lag er supergoed bij maar blijft desondanks toch een bijter maar het is me wel gelukt om hem te temmen.
Jammer dat ze (Oudenaarde,Kluisbergen, ANB, ???? ) het stukje na de 2de bevoorrading in de koppenbergzone volledig vlak gemaakt hebben en bezaaid met grijze kiezelsteentjes, dat snap ik nu echt niet, was vroeger een mooi klein technisch stukje.
Lang geleden dat ik het dalende blosostukje na de hotond gedaan had. Ik vond het vroeger toch veel gevaarlijker, de geulen waren mijn inziens toen ietske dieper...tja, die draaimolens houden wel de quads weg :wink:
Bevoorradingen 2 en 3 lieten lang op zich wachten maar dat ligt aan het feit dat de gemiddelde snelheid hier toch wel een pakje lager is dan op een "makkelijke" toertocht...was meer dan voldoende voorraad voor mij.
Tot volgend jaar maar nu eerst gaan "genieten" in Malmedy aanstaande zondag.
Last edited by black levi on Sun 17 Jun 2012 19:33, edited 5 times in total.
flangler
Mountainbiker

Post by flangler »

niets op aan te merken ,ikkwam revanche pakken door meerdere kettingbreuken vorig jaar en dit jaar is da perfect gelukt ,op naar de volgende editie !!!!
flangler
Mountainbiker

Post by flangler »

kleine mees wrote:Prachtige rit en mooi weer:) ben helemaal verbrand. Wel spijtig dat het wat lang wachten was op de bevoorrading?

Wat bedoelen jullie met het beest??

Mooie toch alleen die ene afdaling voor die hekken met die buizen en zo vond ik een beetje gevaarlijk omdat die buizen een beetje overal rond lagen maar ja voor de rest alles meer dan te doen.
het beest ? iets waar 95% te voet omhoog gaat of ge moet u misreden hebben of nog beter zonder u weten die zomaar boven gereden hebben :)) kan altijd natuurlijk :)
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

Was dat alleen op de 80?? tussen die beukenbomen??? Na paaltjes en zo, net voor de 2de bevoorrading??
Post Reply