Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

vertrek 8u daar voor de 80km, iedereen die wil mag meerijden, alleen is maar alleen natuurlijk!
cosini biker
Mountainbiker

Post by cosini biker »

schoon toerke alles goedberijdbaar en de bevoorrading was voor mij meer dan in orde had vandaag de eer om als eerste te starten da is mij nog nooit overkomen
LarwingM
Mountainbiker

Post by LarwingM »

Volledig choco gereden op de 80,spijtig genoeg beest niet bedwongen..Retry volgend jaar :)!Prachtige tocht,alles goed bereidbaar op mss enkel plaatskes na maar ja ;)!
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

hier ook van die choco :oops: Benen zijn lam gereden.
Prachtige rit met mooie klimmetjes en bij momenten angstige afdalingkes.
Merci aan de bike@holics om te mogen meerijden maar ik moest lossen.

Bevoorrading meer dan in orde, idem voor douches.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

Net thuis van de 80km, had er 81 op de teller staan met 1650hm met een gemiddelde van 17.9, niet slecht, maar der is werk aan! volledig choco nu, heb me wel geamuseerd, veel nieuwe stroken die ik nog niet kende. Jammergenoeg het beest niet kunnen oprijden, waar ik en waarschijnlijk hun ook aan ergerden, waren die draaipaaltjes (voor koeien ?). Nuja, écht mooie tocht, eerlijk zijn beetje onderschat. vond bevoorrading 2 en 3 nogal ver uit elkaar ook. den aprés was ook inorde de cola smaakte.. zoals gij altijd smaakt uiteraard!

tocht:9/10
bevoorradingen: 8/10(alle bevoorradingen waren met anders aangevuld)
bepijling: 10/10 perfect, nergens misreden

volgend jaar zeker terug!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Jammer dat het weer voorbij is.
De eerste 10km op auto-piloot gereden, precies niks fut en slecht/geen gevoel op de velo ... precies nen amateur pur sang :oops:
Eenmaal richting Kwaremont, Pater en later het "beest" werd ik wakker.
Zalige streek is dit toch =D>
Lus rond Ronse voelde als zwaarst aan met serieus wa hm.
De laatste 3km vond ik toppie, met die 2 klimmekes 8) en jammergenoeg was de finish dan al in zicht.
Toemme weer ne jaar wachten.
82km dik in orde, bepijling op sommige plaatsen te laat of onduidelijk, goeie bike wash, goeie bev'n en vooral sympathieke medewerkers.

Merciekes On2Wheels!

Oja: Heynsdaele lag nog nooit zo droog :wink: net als het "beest" (=makkie).

=P~
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Leuke rit, redelijk zwaar 8) 1729hm op de 80km kan al mee met sommige ardennenmarathons :-)
Enkel dezelfde opmerking als vorig jaar, de laatste bevoorrading kwam wat laat op de 80, nl. op +70km. Heb redelijk spaarzaam moeten zijn met het drinkbuske #-o
Beest terug zonder problemen opgereden. Voorlaatste steile helling niet bovengeraakt, geprobeerd op volle snelheid maar kwam er net niet en kleiner schakelen gaat ook niet meer op zo'n moment.
Tommy9001
Mountainbiker

Post by Tommy9001 »

Deze morgen vol goesting gestart voor een "rustig" tochtje maar achteraf gezien redelijk "murme" gereden.Prachtige tocht zonder klachten.Ik heb iets horen zeggen over "dikke Bertha".Is dat hetzelfde als het "beest", amai mijn botten...Jammer genoeg niet tot boven geraakt.Nog een vraagje tot de eigenaars van een 29"er:zijn jullie daar content van? En op die klims en technische stukken,even wenbaar als een 26"er?Ik zou willen veranderen maar kan geen keuze maken... :-?
Sevenoo
Mountainbiker

Post by Sevenoo »

Andermaal mooie rit en pefect weertje.
de 81 km na 4u08' afgereden met - naar mijn gevoel - geen al te goeie benen. Houffa zal beter moeten gaan...

Wel 2 opmerkingen voor de organisatie:
- laat aub geen MTB-ers vertrekken zonder helm, heb er tch veel zonder gezien en is niet echt verantwoord
- aan de Patersberg, wissel de plaatjes "mietjes" en "pietjes" maar om. Offroad was niet echt lastig. Heb dan maar nog eens de kasseien ook gereden en dees is lastiger.
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

SD2E wrote:Leuke rit, redelijk zwaar 8) 1729hm op de 80km kan al mee met sommige ardennenmarathons :-)
Enkel dezelfde opmerking als vorig jaar, de laatste bevoorrading kwam wat laat op de 80, nl. op +70km. Heb redelijk spaarzaam moeten zijn met het drinkbuske #-o
Beest terug zonder problemen opgereden. Voorlaatste steile helling niet bovengeraakt, geprobeerd op volle snelheid maar kwam er net niet en kleiner schakelen gaat ook niet meer op zo'n moment.
Op volle snelheid lukt dat niet. Traag afkomen en als het echt steil wordt gas opendraaien= Makkie 8)
Had het beest ook moeilijker verwacht.

OVer 't algemeen: Top, niks op aan te merken, jah, als heynsdaele zo ligt :drunk:

Proficiat On2Wheelers, tot volgend jaar!
Post Reply