Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cosini biker
- Mountainbiker
Post by cosini biker »
schoon toerke alles goedberijdbaar en de bevoorrading was voor mij meer dan in orde had vandaag de eer om als eerste te starten da is mij nog nooit overkomen
Net thuis van de 80km, had er 81 op de teller staan met 1650hm met een gemiddelde van 17.9, niet slecht, maar der is werk aan! volledig choco nu, heb me wel geamuseerd, veel nieuwe stroken die ik nog niet kende. Jammergenoeg het beest niet kunnen oprijden, waar ik en waarschijnlijk hun ook aan ergerden, waren die draaipaaltjes (voor koeien ?). Nuja, écht mooie tocht, eerlijk zijn beetje onderschat. vond bevoorrading 2 en 3 nogal ver uit elkaar ook. den aprés was ook inorde de cola smaakte.. zoals gij altijd smaakt uiteraard!
tocht:9/10
bevoorradingen: 8/10(alle bevoorradingen waren met anders aangevuld)
bepijling: 10/10 perfect, nergens misreden
volgend jaar zeker terug!
tocht:9/10
bevoorradingen: 8/10(alle bevoorradingen waren met anders aangevuld)
bepijling: 10/10 perfect, nergens misreden
volgend jaar zeker terug!
Jammer dat het weer voorbij is.
De eerste 10km op auto-piloot gereden, precies niks fut en slecht/geen gevoel op de velo ... precies nen amateur pur sang
Eenmaal richting Kwaremont, Pater en later het "beest" werd ik wakker.
Zalige streek is dit toch
Lus rond Ronse voelde als zwaarst aan met serieus wa hm.
De laatste 3km vond ik toppie, met die 2 klimmekes
en jammergenoeg was de finish dan al in zicht.
Toemme weer ne jaar wachten.
82km dik in orde, bepijling op sommige plaatsen te laat of onduidelijk, goeie bike wash, goeie bev'n en vooral sympathieke medewerkers.
Merciekes On2Wheels!
Oja: Heynsdaele lag nog nooit zo droog
net als het "beest" (=makkie).

De eerste 10km op auto-piloot gereden, precies niks fut en slecht/geen gevoel op de velo ... precies nen amateur pur sang
Eenmaal richting Kwaremont, Pater en later het "beest" werd ik wakker.
Zalige streek is dit toch
Lus rond Ronse voelde als zwaarst aan met serieus wa hm.
De laatste 3km vond ik toppie, met die 2 klimmekes
Toemme weer ne jaar wachten.
82km dik in orde, bepijling op sommige plaatsen te laat of onduidelijk, goeie bike wash, goeie bev'n en vooral sympathieke medewerkers.
Merciekes On2Wheels!
Oja: Heynsdaele lag nog nooit zo droog
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Leuke rit, redelijk zwaar
1729hm op de 80km kan al mee met sommige ardennenmarathons
Enkel dezelfde opmerking als vorig jaar, de laatste bevoorrading kwam wat laat op de 80, nl. op +70km. Heb redelijk spaarzaam moeten zijn met het drinkbuske
Beest terug zonder problemen opgereden. Voorlaatste steile helling niet bovengeraakt, geprobeerd op volle snelheid maar kwam er net niet en kleiner schakelen gaat ook niet meer op zo'n moment.
Enkel dezelfde opmerking als vorig jaar, de laatste bevoorrading kwam wat laat op de 80, nl. op +70km. Heb redelijk spaarzaam moeten zijn met het drinkbuske
Beest terug zonder problemen opgereden. Voorlaatste steile helling niet bovengeraakt, geprobeerd op volle snelheid maar kwam er net niet en kleiner schakelen gaat ook niet meer op zo'n moment.
-
Tommy9001
- Mountainbiker
Deze morgen vol goesting gestart voor een "rustig" tochtje maar achteraf gezien redelijk "murme" gereden.Prachtige tocht zonder klachten.Ik heb iets horen zeggen over "dikke Bertha".Is dat hetzelfde als het "beest", amai mijn botten...Jammer genoeg niet tot boven geraakt.Nog een vraagje tot de eigenaars van een 29"er:zijn jullie daar content van? En op die klims en technische stukken,even wenbaar als een 26"er?Ik zou willen veranderen maar kan geen keuze maken... 
Andermaal mooie rit en pefect weertje.
de 81 km na 4u08' afgereden met - naar mijn gevoel - geen al te goeie benen. Houffa zal beter moeten gaan...
Wel 2 opmerkingen voor de organisatie:
- laat aub geen MTB-ers vertrekken zonder helm, heb er tch veel zonder gezien en is niet echt verantwoord
- aan de Patersberg, wissel de plaatjes "mietjes" en "pietjes" maar om. Offroad was niet echt lastig. Heb dan maar nog eens de kasseien ook gereden en dees is lastiger.
de 81 km na 4u08' afgereden met - naar mijn gevoel - geen al te goeie benen. Houffa zal beter moeten gaan...
Wel 2 opmerkingen voor de organisatie:
- laat aub geen MTB-ers vertrekken zonder helm, heb er tch veel zonder gezien en is niet echt verantwoord
- aan de Patersberg, wissel de plaatjes "mietjes" en "pietjes" maar om. Offroad was niet echt lastig. Heb dan maar nog eens de kasseien ook gereden en dees is lastiger.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Op volle snelheid lukt dat niet. Traag afkomen en als het echt steil wordt gas opendraaien= MakkieSD2E wrote:Leuke rit, redelijk zwaar1729hm op de 80km kan al mee met sommige ardennenmarathons
![]()
Had het beest ook moeilijker verwacht.
OVer 't algemeen: Top, niks op aan te merken, jah, als heynsdaele zo ligt
Proficiat On2Wheelers, tot volgend jaar!