Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Heynsdaele zal wel redelijk verzopen liggen denk ik. Gele singletrack in kluisbos zelf ook maar verder zal het wel allemaal meevallen veronderstel ik.

Op het eind (volgens ik kon zien aan de pijltjes woensdag) liggen er in de laatste kilometer nog 2 klimmetjes van 25% + te wachten op ons.. :drunk:

@Organisatie: Mag de klim die in het EK zat, waar je rechts van de parking aan de toren bovenkomt niet in het parcours opgenomen worden? Of is daar geen toelating voor? Zou anders een mooie afsluiter zijn 8)
NuRf
Mountainbiker
Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)

Post by NuRf »

rockrider wrote:dat is een heel vaag antwoord.
Allé laat het ons zo zeggen: als de modder langs mijn oren vliegt; de remplaatjes er volledig door zijn; en er langer gekuist moet worden aan de fiets dan het rijden zelf;... dan moet ik er nog over nadenken om morgen langs te komen.
Van mij mag je nu ook weer geen heel exact antwoord verwachten, maar toch even mijn visie erover.

Volgens mij zal het goed meevallen, in de uitzondering van een paar stukken, in de bossen (waar de zon & wind niet veel aankunnen) zal het waarschijnlijk het vuilst vanal liggen.

Vandaag trouwens pijltjes beginnen uithangen voor de Steenbakkers Toertocht van volgende zaterdag in Sint Denijs en eerlijk gezegd ben ik verbaasd dat het er zo goed bij ligt momenteel!!!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Morgen aanwezig, en merk dat het allemaal blijkbaar nog meevalt na de regenbuitjes van de voorbije dagen. Kijk er al naar uit na eerste tt sinds val, en als ik er ongeschonden uitkom ga ik me misschien nog laten zot maken voor Malmedy door Pride ;)
LarwingM
Mountainbiker

Post by LarwingM »

Gele singletrack in bos valt al bij al nog mee .Het stuk bij hotond ben ik wel benieuwd ( deel bloso kluisbergen),is daar normaal altijd serieus beschadigd door water enz..Zag dat jullie dit ook erin hebben gestoken
Tot morgen alvast!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Woensdag es een 'toerke' op de Kluis gedaan, en ook ik vond het beter berijdbaar dan gedacht. Vandaag droog en redelijk wat wind, dus dat valt al mee.
Wat betreft 'off-road-klim Paterberg', wel die ben ik woensdag ook opgereden. Beneden kun je nu zonder problemen rijden en de klim was perfect te doen. Mijn zomerbanden liggen er op van na de HM en ik laat die liggen.
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

beste ROCKRIDER.behalve hier en daar een plaske is het parcours best ok !
super droog mag je niet verwachten maar een droge zaterdag en hier en daar een aanpassingetje ( vandaag gedaan ) en het kan weer super worden !
raar maar de streek van kwaremont, koppenberg en patersberg liggen er droger bij dan de kluis !
het is en blijft een zomer tocht en dus goed berijdbaar !!!
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Den deze is er klaar voor, laat de kluis maar komen :-D
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Voilà bepijling-belinting zit erop , net terug van Heynsdale. Diegene die voor ons hun rood-witte linten laten hangen hebben shame on you.
Toch wel enkele uren werk daar in Heynsdale alleen.
Wie in Ronse verloren rijdt krijgt er ene. :wink:

Parcour zal droger liggen dan de meeste verwachtten , van de onweersbuien deze week hebben we geen enkele gehad. Vrijdag heeft het wel heel lang goed doorgeregend , vandaag gans de dag droog met toch wat wind. Echt droog zal het natuurlijk niet liggen. Deze namiddag nog de Pisang Ambon gaan aanpassen in de aanloopzone zodat jullie kunnen passeren zonder Pisang en Ambon.
De weiden - velden van een paar jaar geleden zijn ook geschrapt.

prideandglory1891 wrote: @Organisatie: Mag de klim die in het EK zat, waar je rechts van de parking aan de toren bovenkomt niet in het parcours opgenomen worden? Of is daar geen toelating voor? Zou anders een mooie afsluiter zijn 8)

Heel vrroeger zat hij erin als afsluiter-krampopwekker, nu geen toelating niet meer maar we blijven het vragen. ;)
En Yep we hebben 2 mooie nepen als aflsluiters waarvan 1 keuze.
kluisken wrote:
ik zou willen starten om 7u30 , moet ik dan een wachtwoord zeggen ;-)

duvelke voor kluisken zal het juiste wachtwoord zijn;-)[/quote]

Omer hoe liever laten we ook toe. :wink: :wink:

Morgen om 6u staat het beest op mijn menu. :drunk:
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

iemand een bikepartner nodig voor morgen? pb me!
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

Morgen ook aanwezig voor de 80 km als laatste test voor de RDHF !
Post Reply