Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

blubberduck wrote:
vannoli wrote:en de zever van banden begint weer :lol: ,ik rij al de hele winter met furious fred en waar de meeste niet doorrijden rij ik er nog door :wink: ......
+1 :wink: de kluis in m'n speelbos met de FF kes
Maar 't zal gisteren niet geweest zijn :wink:
Gisteren eens gaan spelen op de kluis en daar overal op zoals het gisteren lag met die fredjes: NO WAY!! 8)
Tommy9001
Mountainbiker

Post by Tommy9001 »

Nog een paar man op trommelen voor zondag en hopelijk niet te veel regen. k'Zie het volledig zitten en het zal nog een redelijk drukke bedoening worden zo te zien,toch voor een zomertocht.En achteraf nog een zakkertje... :drunk:
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

moonrider wrote:
Signer wrote:
moonrider wrote:Ook van de partij , zou afkomen met de bike , is zo'n 10 km van thuis , en zal voor de 60km zijn

Deze tocht is altijd super !
Komaan heeeee moonie,80km da moet zekers lukken :bounce: :bounce: :bounce: zo'n beer van een vent.
Ikke misschien ook afkom indien niet al teveel pannes 's nachts :roll: :roll:
Ja kerel , heb nog beetje te weinig km's in de benen om zulke afstanden te rijden , en dergelijke hm's zal 60 meer dan genoeg zijn voor het moment

greetz
Wanneer zou je starten Moonie? We kunnen samen starten en bij de splitsing van de 80 gaat elk zijn weg. ik denk van vroeg te starten. Ergens tussen 7h30 en 8h.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

nat of nie nat , noppen of gin noppen t'zal mij allemaal worst wezen , grysperre's aanwezig :lol: :lol: en we gon ons were :bounce: :bounce: :drunk: :drunk:

8)
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Jemp wrote:
moonrider wrote:
Signer wrote: Komaan heeeee moonie,80km da moet zekers lukken :bounce: :bounce: :bounce: zo'n beer van een vent.
Ikke misschien ook afkom indien niet al teveel pannes 's nachts :roll: :roll:
Ja kerel , heb nog beetje te weinig km's in de benen om zulke afstanden te rijden , en dergelijke hm's zal 60 meer dan genoeg zijn voor het moment

greetz
Wanneer zou je starten Moonie? We kunnen samen starten en bij de splitsing van de 80 gaat elk zijn weg. ik denk van vroeg te starten. Ergens tussen 7h30 en 8h.

Zal tegen 8u zijn ook , tot dan hé !
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

moonrider wrote:
kluisken wrote:
slashy wrote: ik zou willen starten om 7u30 , moet ik dan een wachtwoord zeggen ;-)

duvelke voor kluisken zal het juiste wachtwoord zijn;-)
@ KLUISKEN
Hier ze , das ook lang geleden ! Bike jij nog ? Hoe is het parcours voor het moment , heb niet veel zin om mijn winterbanden (muds ) terug op te leggen versta je het !

Groeten en tot zondag hé !
biken is geleden van augustus vorig jaar (althans met mtb.) sedert mijn "slippertje" in Zwitserland. Intussen staat de cannondale nog steeds in dezelfde staat in mijn garage, troost ulder, het begint terug te kriebelen, maar eerst huidige plannen afwerken--> 1/4 triathlon+ eind augustus climbing for life. Ge ziet dat ik in die tijd niet heb stilgezeten hé (behalve van september tot januari- en da was van nie anders kunnen ;-( € )
Qua parcours heb ik er eerlijk gezegd geen flauw idee van, daar den bike nog steeds op stal staat hé...
alleszins tot zondag aan de inschrijving, en vermoedelijk ook op den après (tenzij ge geenen tijd hebt ;-) )--hopelijk niet onder de baan (gezien ik pechverhelping doe)--
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

kluisken wrote: 1/4 triathlon+ eind augustus climbing for life
Die 1/4 tria in Izegem ?
Mocht het zo zijn dan kunnen we elkaar daar (doe mee aan bedrijventrio, en de zoon aan jeugdtria), of in Valloire nog tegen het lijf lopen, of liever, fietsen ... ;-)
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

zanneis wrote:
kluisken wrote: 1/4 triathlon+ eind augustus climbing for life
Die 1/4 tria in Izegem ?
Mocht het zo zijn dan kunnen we elkaar daar (doe mee aan bedrijventrio, en de zoon aan jeugdtria), of in Valloire nog tegen het lijf lopen, of liever, fietsen ... ;-)
Neen, keuze is deze in Oudenaarde geworden. Fietsparcours ziet er pittig uit, vandaar deze voorkeur ;-)
Net ook eens een kijkje genomen op de site van Izegem. Eerst kijken hoe Oudenaarde me bevalt. Deze valt wel vrij dicht bij climbing for life...
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

Ook de muddevils van SInt-Amands zullen aanwezig zijn. Voor mij is het de eerste keer in Kluisbergen en omstreken en ik ben niet al te straf bergop (wel bergaf). Als ik dat hier allemaal lees, is het een gevaarlijk tochtje (hersenschudding, ribben, enz.) of wordt in deze streek de apres voor de tocht gedaan?

Schrijf nu al het laatste weekend van oktober in jullie agenda voor het mooiste wat het middelpunt van Vlaanderen te bieden heeft: www.muddevils.be
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

ice man wrote: Als ik dat hier allemaal lees, is het een gevaarlijk tochtje (hersenschudding, ribben, enz.) of wordt in deze streek de apres voor de tocht gedaan?
Gevaarlijk?
'k was ooit eens op deze tocht een groepje aan het volgen, in de offroad afdaling van de patersberg was er een bikester op één van die betonnen paaltjes geknald, achteraf bleek het de zus van Bjorn Rondelez te zijn.
Zijn ze haar dan niet met een helicopter komen halen?
De ambulance is me nog gepasseerd.

Uiteindelijk bepaal je meestal zelf hoe gevaarlijk het is...
Pas je snelheid aan aan je technische vaardigheden en de staat van de parcours en veel ongelukken kunnen vermeden worden.
Post Reply