De Scandinavische landen zijn idd super, ik heb ook al paar keer Zweden gedaan en Noorwegen eens met de fiets. Machtig gewoon! De natuur wordt daar zwaar onderschat, je kan daar gerust een pittige fietsvakantie doorbrengen in de bergen. Qua drukte is het ook een immens verschil met bvb de Alpen. Ginder rij je soms 20km lang in je eentje bergop. Super!
Hier bvb Noorwegen tijdens de Vikingtour 2006. Zelfde principe als een Transalp, Cape Epic maar dan met de koersfiets.
http://users.skynet.be/freezy/index.html
Af en toe maak ik eens foto's van onderweg die ik wil delen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ik rij gans west-europa, verder heb ik geen zin 
En ik rij eigenlijk het liefste in scandinavie. Lekker rustig op de weg, de mensen hebben nog tijd, ze zijn er ook vriendelijk, de madammen zijn ook niet te versmaden en prachtige natuur.
Tussen Uddevalla en Goteborg is een prachtige streek om te mtb'en,
de heuveltjes zijn er zowat van ardeens niveau maar alles op rotsen.
Kan je enorm technisch gaan rijden.
Het probleem wat ze ginder hebben is dat ze moeite hebben om hun trails open te houden.
En ik rij eigenlijk het liefste in scandinavie. Lekker rustig op de weg, de mensen hebben nog tijd, ze zijn er ook vriendelijk, de madammen zijn ook niet te versmaden en prachtige natuur.
Tussen Uddevalla en Goteborg is een prachtige streek om te mtb'en,
de heuveltjes zijn er zowat van ardeens niveau maar alles op rotsen.
Kan je enorm technisch gaan rijden.
Het probleem wat ze ginder hebben is dat ze moeite hebben om hun trails open te houden.
Ik heb er een 2000W omvormer van 24 -> 220V in gezet, genoeg voor de microgolf ookProject wrote:Stel, uw laptopke is plat...
Kunde 220v in uw cabinne nemen ?
Je moet de motor dan wel laten draaien als je de microgolf gebruikt,
anders zijn de batterijen vd vrachtwagen snel plat..
En de laptop / scheermachine / ... worden er ook mee opgeladen.