futurumshop.nl

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Deze week nog iets besteld, volgende dag afgeleverd. Heb al een paar keer besteld bij Futurumshop en nog nooit problemen gehad.
Jurgen2704
Mountainbiker

Post by Jurgen2704 »

Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
Nog nooit problemen gehad, alles snel ontvangen (als we niet thuis waren hebben ze het bij de buren afgeleverd) .
scurry
Mountainbiker

Post by scurry »

Jurgen2704 wrote:Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
Nog nooit problemen gehad, alles snel ontvangen (als we niet thuis waren hebben ze het bij de buren afgeleverd) .
't Is misschien een detail maar: laten ze dan bij jou ook weten (via een briefje bijvoorbeeld) dat je bestelling bij de buren werd afgegeven ?
Jurgen2704
Mountainbiker

Post by Jurgen2704 »

scurry wrote:
Jurgen2704 wrote:Heb ook al verschillende onderdelen besteld bij futurumshop (bv garmin edge 500, fietenrek, kledij, ...).
't Is misschien een detail maar: laten ze dan bij jou ook weten (via een briefje bijvoorbeeld) dat je bestelling bij de buren werd afgegeven ?
Nee ik krijg geen briefje, de buren brengen gewoon het pakje :-) .
scurry
Mountainbiker

Post by scurry »

Aan allen hierboven: bedankt voor jullie reacties! =D>
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Ik laat het altijd op mijn werk afleveren (pakjes worden toch meestal tss 9.00h en 17.00h afgeleverd) nooit problemen gehad en toch al verschillende keren besteld bij futurum
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Ik bestel zelf meer dan regelmatig iets op futurumshop & 12gotrading, nog nooit problemen gehad!!!!!! Gelukkig heb ik een gepensioneerde buurman :-D
Hanne_F_S
Mountainbiker

Re: futurumshop.nl

Post by Hanne_F_S »

Hebben jullie ook goede ervaringen met retouren bij futurumshop? Ik zou een paar helmen willen bestellen om te kunnen passen en 1 over te houden :-D

Word het geld snel teruggestort of hebben jullie daar al problemen mee ondervonden?
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

Hanne_F_S wrote:Hebben jullie ook goede ervaringen met retouren bij futurumshop? Ik zou een paar helmen willen bestellen om te kunnen passen en 1 over te houden :-D

Word het geld snel teruggestort of hebben jullie daar al problemen mee ondervonden?
da gaat erover mijn gedacht...
Hanne_F_S
Mountainbiker

Post by Hanne_F_S »

Wat gaat erover? Dat ik maar 1 helm ga houden? Ze zijn daar al over op de hoogte hoor, dat is daar blijkbaar heel normaal. Mijn vraag is gewoon of er hier mensen met ervaring met futurumshop.nl zijn. Dus ook ervaring met retourneren.

Toch bedankt voor uw nuttig antwoord.
Post Reply