dus leer wa techniek en elke band is goed
Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Amai, straf. Met ne RaRa lukt bij mij ook veel, maar ne FF, daar moet ik nog beetje voor oefenen zulle!! Zowel fysiek als techniek!!!vannoli wrote:en de zever van banden begint weer,ik rij al de hele winter met furious fred en waar de meeste niet doorrijden rij ik er nog door
![]()
dus leer wa techniek en elke band is goed
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
op relatief vlakke modder kun je met gelijk welke band overal door, echter op de Kluisbergse kleigrond gemengd met wat bostroep krijg je een vrij gladde bovenlaag, als het dan omhoog gaat , dan heb je tappen nodig , RR volstaat , maar met een furious fred ga je hier en daar problemen hebbenSD2E wrote:Wel alleen vanachter e! Maar idd geraakte overal doorvannoli wrote:en de zever van banden begint weer,ik rij al de hele winter met furious fred en waar de meeste niet doorrijden rij ik er nog door
![]()
dus leer wa techniek en elke band is goed, uwen techniek is dan ook dubbel zo goed als de meesten
Ja kerel , heb nog beetje te weinig km's in de benen om zulke afstanden te rijden , en dergelijke hm's zal 60 meer dan genoeg zijn voor het momentSigner wrote:Komaan heeeee moonie,80km da moet zekers lukkenmoonrider wrote:Ook van de partij , zou afkomen met de bike , is zo'n 10 km van thuis , en zal voor de 60km zijn
Deze tocht is altijd super !![]()
![]()
zo'n beer van een vent.
Ikke misschien ook afkom indien niet al teveel pannes 's nachts![]()
greetz
@ KLUISKENkluisken wrote:slashy wrote:ik zou willen starten om 7u30 , moet ik dan een wachtwoord zeggenjacques wrote:parcours makers / Jacques, Bart , Joost, Geert , Ronny
techniekers : Eddy , Bart , Bjorn, Geert , Koen
medische dienst ; Medic Elite
afspuitstand : Ronny
maaier van dienst Bart 2
Yves, Sabrine , Barbara,Nancy ...inschrijving
Johny , Norbert , Rik , Patrick , Eric enz.
douches : camping Panorama
pijlen : VWB en Safety Jogger : zwarte pijl op gele achtergrond.
hoogtemeters : 500 -1000-1350-1750 ( bij benadering )
start 08:00 -voor de forum rijders 07:30 ( maar niet vroeger ) tot 11:00 uur
3 bevoorradingen op leuke locaties
duvelke voor kluisken zal het juiste wachtwoord zijn;-)
Hier ze , das ook lang geleden ! Bike jij nog ? Hoe is het parcours voor het moment , heb niet veel zin om mijn winterbanden (muds ) terug op te leggen versta je het !
Groeten en tot zondag hé !
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
+1vannoli wrote:en de zever van banden begint weer,ik rij al de hele winter met furious fred en waar de meeste niet doorrijden rij ik er nog door
......