Ik wacht wel op ne rugnummer......'k ga voor 90km schoolslag.....
Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ah, da was jij met dat borstnummer......
-
bostikbiker
- Mountainbiker
Post by bostikbiker »
Hi Lowie
Zijn er op bij de Raid des Hautes Fagnes ook van die mooie wielershirt en broeken te koop ? Die in het filmpje te zien zijn.
Gr Bostikbiker
Zijn er op bij de Raid des Hautes Fagnes ook van die mooie wielershirt en broeken te koop ? Die in het filmpje te zien zijn.
Gr Bostikbiker
- slijkplaat
- Mountainbiker
Post by slijkplaat »
als ik het op de website goed lees is het 65km parcour dan minder lastig dan vorig jaar ? of is de moeilijkheidsgraad het zelfde gebleven ? (ik bedoel fysiek ) .
Check http://www.rdhf.be/nl/shop/equipementbostikbiker wrote:Hi Lowie
Gr Bostikbiker
dat het minder lastig is zou ik betwijfelen - denk er bvb aan dat er in de laatste 5 km nog een 200 hms zitten, waarvan voor 95 % van de bikers minstens 20-30 hms te voet (die 5 km is nieuw)slijkplaat wrote:als ik het op de website goed lees is het 65km parcour dan minder lastig dan vorig jaar ? of is de moeilijkheidsgraad het zelfde gebleven ? (ik bedoel fysiek ) .
- slijkplaat
- Mountainbiker
Post by slijkplaat »
ben benieuwd , ik weet alleen dat ik in de laatste 5km dood ga zitten en echt geen zin hem om te gaan lopen , 5% kan er omhoog fietsen zeg je ben benieuw , zal op u vloeken lowie als me niet lukt . 
-
bostikbiker
- Mountainbiker
Post by bostikbiker »
oke maar zijn deze ook op zondag 24.06. te koop bij het afhalen van de startbewijzen. Of alleen maar via de siteroelp wrote:Check http://www.rdhf.be/nl/shop/equipementbostikbiker wrote:Hi Lowie
Gr Bostikbiker
nog enkele inlichtingen :
- de gegevens voor de volgers, die nu nog op de site staan, zijn die van vorig jaar - de nieuwe zijn klaar, maar enkel ter plaatse bij mij (tentje vóór de ingang) te verkrijgen. Als je me een pb met je emailadres stuurt, krijg je ze via email (20 punten met coördinaten, wegnamen en km-aanduiding) > afstand bij vermelden
- nóg voor de volgers : de stuwdam van Robertville is gesloten voor het verkeer van 11:15 tot 18:00
- bewaakte fietsparking ná de wedstrijd
- voor de hongerigen : barbecue en pasta
- voor de dorstigen : als lekkernijen Chimay, Ciney en Jupiler
- fietsuitrustingen : je kan ze dus bestellen via de site, maar zaterdagavond en zondag zijn ze ook ter plaatse verkrijgbaar aan €69
- de gegevens voor de volgers, die nu nog op de site staan, zijn die van vorig jaar - de nieuwe zijn klaar, maar enkel ter plaatse bij mij (tentje vóór de ingang) te verkrijgen. Als je me een pb met je emailadres stuurt, krijg je ze via email (20 punten met coördinaten, wegnamen en km-aanduiding) > afstand bij vermelden
- nóg voor de volgers : de stuwdam van Robertville is gesloten voor het verkeer van 11:15 tot 18:00
- bewaakte fietsparking ná de wedstrijd
- voor de hongerigen : barbecue en pasta
- voor de dorstigen : als lekkernijen Chimay, Ciney en Jupiler
- fietsuitrustingen : je kan ze dus bestellen via de site, maar zaterdagavond en zondag zijn ze ook ter plaatse verkrijgbaar aan €69
Last edited by lowie on Thu 14 Jun 2012 21:19, edited 1 time in total.
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Is dat een breed pad of moet je van de bike stappen als ze voor jou ook te voet gaan ?lowie wrote: denk er bvb aan dat er in de laatste 5 km nog een 200 hms zitten, waarvan voor 95 % van de bikers minstens 20-30 hms te voet (die 5 km is nieuw)
- fabio porco
- Mountainbiker
Post by fabio porco »
Te voet klimmen na 60km wedstrijd ?? Oh leuk...lowie wrote:dat het minder lastig is zou ik betwijfelen - denk er bvb aan dat er in de laatste 5 km nog een 200 hms zitten, waarvan voor 95 % van de bikers minstens 20-30 hms te voet (die 5 km is nieuw)slijkplaat wrote:als ik het op de website goed lees is het 65km parcour dan minder lastig dan vorig jaar ? of is de moeilijkheidsgraad het zelfde gebleven ? (ik bedoel fysiek ) .
Is er dat niet een beetje over ?
Mijn benen zullen u danken