Al verschillende keren, deze staat elk jaar op mijn agenda.
De mooiste tocht in kluisbergen
Ze halen het maximum uit de streek, ook redelijk wat privéstukken die andere tochten niet aandoen. En als er baan inzit gaat het bergop of bergaf
Niet twijfelen!
Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
denk het ook wel, vorig jaar ook gereden, was een zeer mooie tocht, hier en daar wel wat baan, maar hoe kan het anders , 80km fietsen in vlaanderen in een bos zou 80 km toerkes bollen betekenen, we leven hier nu eenmaal niet in het zwarte woud of iets dergelijks en er moeten soms passages langs de baan genomen worden om op leuke plekken te komen...Triple-T wrote:Denk dat je hier wel aan je trekken zult komen...houffabiker wrote:iemand enig idee over off-road/road gehalte,want had al ergens gelezen dat er 40% baan in zit op de langere afstandenen da zie ik ni echt zitte,ben geen koereurken
maar eender nen bosmaniac
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Dan moet je Olloy-sur-Viroin aanstippen op je kalender :2 september.houffabiker wrote:... maar eender nen bosmaniac
90% (of misschien meer) BOS en bijhorende hoogtemeters
Deze van de kluis doet alle bosstroken aan die er te vinden zijn.TOPPIE !
'k weet niet hoe het gisteren in Kluisbergen geweest is met de regen.uncle sam wrote:smout ulle kitten ma vo zondag, zal wrs geen stoffige editie worden
bij mij in Maarkedal in ieder geval zo goed als droog gebleven.
zaterdag geven ze toch al droge dag. hopelijk draait het beetje door op zondag, dan zal het nog meevallen.
Dit moment vh jaar kunnen de parcours nog redelijk wat verdragen: kijk maar naar vorige week in Flobecq.
Er komen al redelijk wat Herderkes af zie ik!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
ik kom mijn rug testen na mijn stuikske en bijhorende blessures in Thuin, gaan voor de 80 km en maken er gewoon t beste van!
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
Post by Duboisbiking »