Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
bostikbiker
- Mountainbiker
Post by bostikbiker »
Hi Lowie
De afdaling van het youtube
filmpje zit die ook in de 65 km ?
Gr Bostikbiker
De afdaling van het youtube
Gr Bostikbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know.....
)
Hier ook ... geen zin gehad om 3 euro extra te betalen om onmiddellijk met kredietkaart te betalen, en nu wordt er maar geen borstnummer toegekend.El Perro Diablo wrote:Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know.....)
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Op de chronorace website de deelnemerslijst opvragen. Als er naast jouw naam een 'groen krop sla' (of wat het ook mag zijn) onder betaald staat, dan is je betaling ok.El Perro Diablo wrote:Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know.....)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Erreur du serveur dans l'application '/web2'.
Erreur d'exécution
Description : Une erreur d'application s'est produite sur le serveur. Les paramètres d'erreur personnalisés actuels pour cette application empêchent l'affichage à distance des détails de l'erreur de l'application (pour des raisons de sécurité). Cependant, ils peuvent être affichés par les navigateurs qui s'exécutent sur l'ordinateur serveur local.
Ja, Walen eh....bureaux van Chronorace zitten wss in't oud station van Charleroi en daar heeft het deze middag binnengeregend.....
Erreur d'exécution
Description : Une erreur d'application s'est produite sur le serveur. Les paramètres d'erreur personnalisés actuels pour cette application empêchent l'affichage à distance des détails de l'erreur de l'application (pour des raisons de sécurité). Cependant, ils peuvent être affichés par les navigateurs qui s'exécutent sur l'ordinateur serveur local.
Ja, Walen eh....bureaux van Chronorace zitten wss in't oud station van Charleroi en daar heeft het deze middag binnengeregend.....
Ge staat zelfs bij geen enkel afstand vermeld .El Perro Diablo wrote:
Ik vermoed dat er iets mis is gelopen .
Neem anders eens contact op met lowie .
Wat die bevestigingsmails steeds maar weer betreft .
Soms krijgt ge er één , soms niet .
Als je op de deelnemerslijst staat moet ge u daar niet ongerust over maken .
- Phille81
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)
Bij Les Cimes De Waimes heb ik ook pas 2 dagen vóór de wedstrijd een mail ontvangen met mijn borstnummer.roelp wrote:Hier ook ... geen zin gehad om 3 euro extra te betalen om onmiddellijk met kredietkaart te betalen, en nu wordt er maar geen borstnummer toegekend.El Perro Diablo wrote:Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know.....)
Gewoon een beetje geduld hebben