fotograaf wrote:Patje61 wrote:Op het forum: inschrijving 4 euro. We informeerden bij de inschrijving naar het prijsverschil, een bot antwoord als gevolg. Die site is niet onze verantwoordelijkheid, wat daar staat belangt ons niet aan, aldus de brave meneer aan het tafeltje.
De tocht was best leuk, veel Bloso, dat ook.
Bevoorrading: ondermaats!! zelfs geen stukje fruit meer omstreeks 11 uur...
Tweede bevoorrading: nergens te bespeuren...
Om 14 uur alles opgedoekt... geen afspuitstand meer (gelukkig droog parcours!). Van die tombola ook niets meer gezien.
Op zich niet belangrijk, maar alles op een rijtje, dat kan wel tellen!
Deze toertocht staat met zwarte (rode) stip op onze kalender, de reactie op onze opmerkingen was overigens nogal arrogant, geen probleem dat je een brede rug hebt, maar luisteren naar de opmerkingen van de deelnemers kan zeker geen kwaad hé!
En we zijn niet de enigen, merk ik op dit forum
Alvast niet tot volgend jaar...Wat ik ervoer, is het tegenovergestelde van u, helaas
Hier heb ik niet anders dan aardige mensen ontmoet, die je steeds hielpen. Ik kan me wel voorstellen, dat je ineens 1200 deelnemers voorgeschoteld krijgt, dat je dan wel eens kortaf moet zijn. Ik denk dat u toch een beetje teveel met uzelf bezig bent. En wat ik dan erg kinderachtig vind, dat je schrijft 'alvast niet tot volgend jaar'. Waar zijn we nu mee bezig? Kijk, ik wil hier geen discussie uitlokken, maar probeer ook eens een beetje begrip te hebben voor een ander, die notabene wat doet voor jou? Die inschrijvingskosten zijn opgelegd door de VWB, daar kan een organisatie niets aan doen hoor. Iedere organisatie doet haar best om ietss te organiseren, het afkraken van een evenment is heel gemakkelijk, want je wordt net sinds vandaag lid van dit forum en u zal eens uw gram terug halen, want je voelde je beledigd, tjonge, tjonge...Erg zielig, het spijt mij heel erg dit te moeten constateren. In plaats van te schrijven, Ík heb een leuke tocht gereden, en ja er zijn wel eens wat onvolkomenheden waar ik het niet mee ens ben, maar het gaat mij om het plezier van het fietsen'...Kijk, dan ben je een volwassen persoon
Ook wat mij betreft alleen maar positieve ervaringen hoor ! Leuke tocht, fijn parcours,.. de 60 gedaan aan 25.3 avg. s namiddags uurke in de zetel gaan liggen om wat te' bekomen' Bij leven en welzijn tot volgend jaar!! :)