[quote="Tims"]
kan iemand een vergelijking maken tss Trans Collines, Flobecq en deze rit?
Ik heb zaterdag in Flobecq toch een paar keer gestorven tijdens de 75km.
:[/quote]
Ik denk dat hij zwaarder is dan Flobecq(ben het eigenlijk zeker) Heb hem al een keer of 5 gereden en toch iedere keer behoorlijk choco geweest.
Pas op ik wil u niet afschrikken hé het is een prachtige rit waar ze echt het beste uit de streek halen.
PS"met welke fiets ze dat doen" maakt niet zo veel uit het zijn vooral de benen die van tel zijn op zulke ritten.
grt en tot zondag
Zo 17/06/2012 Kluisbergen :: On2Wheels Zomertoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- NuRf
- Mountainbiker
- Location: Mudbike: Scott Scale 40 (2006) - Dustbike: Specialized Epic Comp (2011)
Re: vergelijkin
Als ik u een gouden tip mag geven, alles beetje bij beetje opbouwen, soms mag je eens in het rood gaan, maar niet constant.Tims wrote: kben een half jaarken bezig en kan me moeilijk voorstellen dat er mensen
die zo 130km afwerken.
Niet te veel in een keer willen, op tijd kiezen voor je eigen tempo,...
-
jacques
- Mountainbiker
geen nieuwe gps files beschikbaar !
de privé eigenaars en de ANB éénmalige doortochten staan beter niet op gps files !
wie tussen 80 en 60 km ( die eigenlijk 64 km zijn ) twijfelt kan ik 't volgende kwijt : er zijn 3 extra lussen die van de 64 , 80 maken : een grote Ronse lus van 10 km , een Kwaremont lus van 4 km en een Otond lusje van 3 km ! Een raad : doe zeker de eerste Kwaremont lus ; als de benen goed zijn de Ronse lus erbij en terug aan den Otond zie je wel of je voor de full monty gaat !
eerste bevoorrading na 18 km ( voor afsplitsing 25 km )
tweede boven op Koppenberg ( 60 en 80 km ) na kleine 40 km
derde in domein Heynsdaele ( tweede voor de 45 km) na 65 km
en zelfs ondanks de regen van de laatste weken ligt het parcours ( behalve hier en daar wat plassen ) er heel behoorlijk bij ( maw niet te modderig en goed berijdbaar )
de privé eigenaars en de ANB éénmalige doortochten staan beter niet op gps files !
wie tussen 80 en 60 km ( die eigenlijk 64 km zijn ) twijfelt kan ik 't volgende kwijt : er zijn 3 extra lussen die van de 64 , 80 maken : een grote Ronse lus van 10 km , een Kwaremont lus van 4 km en een Otond lusje van 3 km ! Een raad : doe zeker de eerste Kwaremont lus ; als de benen goed zijn de Ronse lus erbij en terug aan den Otond zie je wel of je voor de full monty gaat !
eerste bevoorrading na 18 km ( voor afsplitsing 25 km )
tweede boven op Koppenberg ( 60 en 80 km ) na kleine 40 km
derde in domein Heynsdaele ( tweede voor de 45 km) na 65 km
en zelfs ondanks de regen van de laatste weken ligt het parcours ( behalve hier en daar wat plassen ) er heel behoorlijk bij ( maw niet te modderig en goed berijdbaar )
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
aanwezig, twijfel enkel nog tss 60 en 80 met hoe ik momenteel aaneenhang in stukken, vandeweek eens goe trainen voor terug wat meer km's in de benen te hebben :p
hoe ligget ginter?
hoe ligget ginter?
Ook Heynsdaele? Is het trouwens omhoog of naar beneden dit jaar?jacques wrote: en zelfs ondanks de regen van de laatste weken ligt het parcours ( behalve hier en daar wat plassen ) er heel behoorlijk bij ( maw niet te modderig en goed berijdbaar )
En de gele route in het Kluisbos, daar kan het ook behoorlijk schuiven zijn...