Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Heb een inschrijving 115km te koop wegens onverwachte
operatie aan de schouder !

Misty,
bostikbiker
Mountainbiker

Post by bostikbiker »

Hi Lowie

De afdaling van het youtube =D> filmpje zit die ook in de 65 km ?

Gr Bostikbiker
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

bostikbiker wrote:Hi Lowie

De afdaling van het youtube =D> filmpje zit die ook in de 65 km ?

Gr Bostikbiker
Dit is voor iedereen de finish !
slowke
Mountainbiker

Post by slowke »

@ Lowie , ik ga eerst nog wel eens een 3daagse met CXP mee doen kan ik nog wa oefenen int afdalen :roll: 24 ist street race van Bart Sponzer 8)

Cu
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know..... :lol: )
roelp
Mountainbiker

Post by roelp »

El Perro Diablo wrote:Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know..... :lol: )
Hier ook ... geen zin gehad om 3 euro extra te betalen om onmiddellijk met kredietkaart te betalen, en nu wordt er maar geen borstnummer toegekend.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

El Perro Diablo wrote:Heb bevestiging gekregen van inschrijving, met uitnodiging tot betaling, nu een week betaald maar geen bevestiging gekregen.....hoe weet ik nu of 't in orde is????? (ja, den dag zelf, I know..... :lol: )
Op de chronorace website de deelnemerslijst opvragen. Als er naast jouw naam een 'groen krop sla' (of wat het ook mag zijn) onder betaald staat, dan is je betaling ok.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Erreur du serveur dans l'application '/web2'.

Erreur d'exécution

Description : Une erreur d'application s'est produite sur le serveur. Les paramètres d'erreur personnalisés actuels pour cette application empêchent l'affichage à distance des détails de l'erreur de l'application (pour des raisons de sécurité). Cependant, ils peuvent être affichés par les navigateurs qui s'exécutent sur l'ordinateur serveur local.

Ja, Walen eh....bureaux van Chronorace zitten wss in't oud station van Charleroi en daar heeft het deze middag binnengeregend..... :lol:
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

El Perro Diablo wrote:
Ja, Walen eh....bureaux van Chronorace zitten wss in't oud station van Charleroi en daar heeft het deze middag binnengeregend..... :lol:
Ge staat zelfs bij geen enkel afstand vermeld .
Ik vermoed dat er iets mis is gelopen .

Neem anders eens contact op met lowie .

Wat die bevestigingsmails steeds maar weer betreft .
Soms krijgt ge er één , soms niet .
Als je op de deelnemerslijst staat moet ge u daar niet ongerust over maken .
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

roelp wrote:
Hier ook ... geen zin gehad om 3 euro extra te betalen om onmiddellijk met kredietkaart te betalen, en nu wordt er maar geen borstnummer toegekend.
Bij Les Cimes De Waimes heb ik ook pas 2 dagen vóór de wedstrijd een mail ontvangen met mijn borstnummer.
Gewoon een beetje geduld hebben ;-)
Post Reply