Hallo,
Weet er iemand of het ek ergens te zien is?
J.
EK XCO 2012
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Op Red Bull tv geven ze Downhill Fort William
Er is inderdaad heel weinig over te vinden, dit is de site van de wedstrijd http://mtbmoscow2012.ru/broadcasting_eng.shtml
Ze zouden het dus uitzenden op de russische tv NTV plus, heb echter nog geen enkele werkende stream kunnen vinden op internet
en dan is er ook nog een Nepalese NTV plus 
Er is inderdaad heel weinig over te vinden, dit is de site van de wedstrijd http://mtbmoscow2012.ru/broadcasting_eng.shtml
Ze zouden het dus uitzenden op de russische tv NTV plus, heb echter nog geen enkele werkende stream kunnen vinden op internet
Wat een hondeweer ginder,gaat niet simpel worden voor nijsS k u l l wrote:Ik hoop dat uw Russisch vrij goed is?Roel J wrote:en weet er iemand of er "ergens" iets van het EK in Moskou te volgen valt?
Want het is rechtstreeks te volgen op RockyRoads.net (met Russische commentaar)
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
goed dat we het kunnen volgen
En Nijs heeft deze week nog gezegd dat hij blij zou zijn met regen.
Met een resem toppers die verstek laten maakt hij alleszins toch meer kans dan in de vorige wereldbekers
En Nijs heeft deze week nog gezegd dat hij blij zou zijn met regen.
Met een resem toppers die verstek laten maakt hij alleszins toch meer kans dan in de vorige wereldbekers
Niets persoonlijks hoor, je bent zeker niet de enigeGW wrote:amai za,excuse me he
Ik denk dat Nys deze weersomstandigheden graag heeft. Ik gun hem een plaats in de top 12. Knap staaltje doorzettingsvermogenSporza wrote:"Het is hier rond de 20 graden, met af en toe regen. Vochtig dus. Ik heb dat graag. En als het zondag regent, is dat een extra troef."