Za 09/06/2012 Zottegem :: Regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roeln
Mountainbiker

Za 09/06/2012 Regiotour Zottegem

Post by roeln »

Van op http://www.ninove.be/nl/press/1299/regi ... -juni.html:

Zaterdag 9 juni 2012 organiseert de regiosportdienst Zuid-Oost–Vlaanderen de 14de editie van de regiotour.
Er wordt gekozen voor een nieuw concept: een basislus van 80 km kan aangevuld worden via plaatselijke lussen tot maximaal 145 km.

Je kan starten in Erpe-Mere, Herzele, Zottegem, Geraardsbergen, Haaltert Denderhoutem en Ninove.

De basislussen zijn gelocaliseerd in:
Erpe-Mere: 12 km (inclusief "trap" Steenbergcross)
Herzele: 10 km
Zottegem: 18 km
Geraardsbergen: 12 km
Ninove: 13 km (startplaats: voetbalterrein E. Winnik, Minnenhofstraat 9, Denderwindeke)

Starten kan tussen 7 uur en 10.30 uur.

Deelnameprijs:
- voorinschrijving: 5 euro (tot 25 mei 2012 op de sportdienst van je startplaats). Bbetaling tot 25 mei op rekeningnr.: ILV Regiosportdienst Z.O.V. – BE32 7371 2131 3802
- daginschrijving: 8 euro (mogelijk op elke startplaats)

Bevoorrading en pechdienst tot 17.00 uur.

Op de startplaats van Ninove kan je een koerstrui (20 euro) aankopen.

De flyer kan je hier vinden: http://www.ninove.be/_uploads/Sportdien ... 202012.pdf
debiker
Mountainbiker

Re: Za 09/06/2012 Regiotour Zottegem

Post by debiker »

roeln wrote:Van op http://www.ninove.be/nl/press/1299/regi ... -juni.html:

Zaterdag 9 juni 2012 organiseert de regiosportdienst Zuid-Oost–Vlaanderen de 14de editie van de regiotour.
Er wordt gekozen voor een nieuw concept: een basislus van 80 km kan aangevuld worden via plaatselijke lussen tot maximaal 145 km.

Je kan starten in Erpe-Mere, Herzele, Zottegem, Geraardsbergen, Haaltert Denderhoutem en Ninove.

De basislussen zijn gelocaliseerd in:
Erpe-Mere: 12 km (inclusief "trap" Steenbergcross)
Herzele: 10 km
Zottegem: 18 km
Geraardsbergen: 12 km
Ninove: 13 km (startplaats: voetbalterrein E. Winnik, Minnenhofstraat 9, Denderwindeke)

Starten kan tussen 7 uur en 10.30 uur.

Deelnameprijs:
- voorinschrijving: 5 euro (tot 25 mei 2012 op de sportdienst van je startplaats). Bbetaling tot 25 mei op rekeningnr.: ILV Regiosportdienst Z.O.V. – BE32 7371 2131 3802
- daginschrijving: 8 euro (mogelijk op elke startplaats)

Bevoorrading en pechdienst tot 17.00 uur.

Op de startplaats van Ninove kan je een koerstrui (20 euro) aankopen.

De flyer kan je hier vinden: http://www.ninove.be/_uploads/Sportdien ... 202012.pdf

zullen er zijn starten erpe mere :wink:
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Jammer dat hij terug samenvalt met Flobecq, voor mij is de keuze dan snel gemaakt.

Bijzonder spijtig vind deze toch wel een leuke en originele organisatie , misschien eens veranderen van datum ? Ben er zeker van mocht deze altijd goedlopende toertocht zonder technische stroken en met lange afstanden georganiseerd worden in maart enkele weken voor de ronde van vlaanderen massa' volk zou aantrekken. Zowel mtb pur sang als wielerterroristen.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

vermeulen wrote:Ben er zeker van mocht deze altijd goedlopende toertocht zonder technische stroken en met lange afstanden georganiseerd worden in maart enkele weken voor de ronde van vlaanderen massa' volk zou aantrekken. Zowel mtb pur sang als wielerterroristen.
Mooi verwoord =D> Enkel is deze tocht voor mtb'ers pur sang eigenlijk te saai.
De vorige twee jaar heb ik de regiotour gereden, vorig jaar heb ik het nog een kans gegeven - ondanks dat het in 2010 ook tegenviel - maar dit jaar zien ze mij daar niet meer :roll:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Het is dit jaar wel een vernieuwd parcours, dus geef het zeker een kans. Vorige edities vond ik ook altijd leuk, het is eens een ander concept.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

madskatingcow wrote:Het is dit jaar wel een vernieuwd parcours, dus geef het zeker een kans. Vorige edities vond ik ook altijd leuk, het is eens een ander concept.
Het concept is wel ideaal voor de spreiding! Als ik alleen moet rijden zaterdag (wrs geen auto voor de verplaatsing naar Vloesberg) neem ik de fiets van thuis naar Zottegem voor een afstand ronde de 100km om zo aan een 140km te komen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vermeulen wrote:Jammer dat hij terug samenvalt met Flobecq, voor mij is de keuze dan snel gemaakt.

misschien eens veranderen van datum ?
De regiotour is al 14 jaar dezelfde periode dus waarom zouden ze ineens moeten veranderen ??

Voor de 13de keer terug aan de start te Denderhoutem - Haaltert, hopelijk nog enkele droge dagen want ik zou me willen wagen aan de 145km.
Zaterdag zelf geven ze amper 10% regen dus dan gaan we het zeker droog houden.

MaC'Red 8)
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

t'is een ideale tocht om eens kilometers te rijden. Zoals altijd start ik in Geraardsbergen, normaal voor de 145.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

vermeulen wrote:Jammer dat hij terug samenvalt met Flobecq, voor mij is de keuze dan snel gemaakt.

Bijzonder spijtig vind deze toch wel een leuke en originele organisatie
Reed hem ook al een aantal keer, ...
Theuske
Mountainbiker

Post by Theuske »

Zijn er bikers die iets kunnen zeggen over de staat van het parcours?
Post Reply