Ik ga deze zomer 2 weken naar Draguignan.
Iemand die mooie routes weet? En of je er mtb's kunt huren.
Kan spijtig genoeg de mijne niet meenemen.
Draguignan
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Draguignan
Ga je op verlof in Draguignan zelf of ergens vlakbij? Ik woon op 20min van Draguignan en ben bijna elke dag in Draguignan. Weet daar wel 2 fietszaken maar ik denk niet dat ze daar mountenbikes verhuren, wil het wel is vragen. Anders in Salernes 83690 bij Papou kan je degelijke mountainbikes huren. Die gast is heel vriendelijk en zal je geen rommel geven.
Ik heb wel mooie tracks in de omgeving.
Ik heb wel mooie tracks in de omgeving.
@Opa, heb je gps? Zo ja dan stuur ik je mijn tracks en kan je ze nu al via maps bekijken. De meeste zijn wel van de omgeving Salernes, Lorgues, Entrecasteaux en Cotignac. Heb er 2 van in het massif des Maures en 1 in de Esterel.Opa wrote:@ Fred83, deze zomer zit ik in Le Thoronet (lgt ook niet zo ver van Draguignan denk ik).
Kan je mij helpen of tips geven ivm MTB routes in de omgeving?
Doe maar,ik zie wel waar ze liggen...Fred83 wrote:@Opa, heb je gps? Zo ja dan stuur ik je mijn tracks en kan je ze nu al via maps bekijken. De meeste zijn wel van de omgeving Salernes, Lorgues, Entrecasteaux en Cotignac. Heb er 2 van in het massif des Maures en 1 in de Esterel.
ik zend je nog een bericht met m'n email
Alvast bedankt
- swoosher
- Mountainbiker
@ Fred83 ik zit in callas. maar er was mij gezegd dat draguignan de grotere stad dichtbij was. daarom dat ik deze noem. ik zit daar van 16 juli tot 4 augustus en zou toch zeker paar keer willen gaan bikens gezien ik 3 wedstrijden heb staan in september. ik zelf heb geen gps. zijn er daar zo geen bepijlde routes a la ardennen of bloso routes van langs hier?
Grtz!!
Grtz!!